svalbard Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Nytt svar fra mpx: Vi kan som sagt sende deg en ny CPUblokk, men vi dekker ikke det andre da dette ikke er en garantisak. Beklager dette! Hvorfor bruker de garanti i dette tilfellet? Jeg mener jo at det er en reklamasjonsak. Burde jeg gå til forbrukerrådett med saken min? Er jo faktisk en del verdier det er snakk om.? Endret 6. juni 2006 av svalbard Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nytt svar fra mpx: Vi kan som sagt sende deg en ny CPUblokk, men vi dekker ikke det andre da dette ikke er en garantisak. Beklager dette! Hvorfor bruker de garanti i dette tilfellet? Jeg mener jo at det er en reklamasjonsak. Burde jeg gå til forbrukerrådett med saken min? Er jo faktisk en del verdier det er snakk om.? 6252901[/snapback] Send en ny mail med litt lovsitater og lignende og sjå om dei fortsatt står på sitt. Kontakt så forbrukerrådet, er mitt tips. Og garantien har da ingenting med saka å gjere... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har sendt ny mail til mpx, der jeg sier at dette er en reklamasjonsak, og at jeg har kontaktet forbrukerrådet. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Tror ikke at mpx har lagt god siden til i denne saken. Etter den siste mailen min der jeg skrev at dette ikke var en garanti sak, men reklamasjonsak, så fikk jeg til svar at jeg måtte ta saken gjennom forbrukerrådet hvis jeg ville noen vei. Synes at dette er elendig kundeservice fra mpx. Først at de prøver å "lure" meg med at det ikke dekkes på garanti, men sier ingenting om mine rettigheter ved reklamasjon, for å så bare legge saken død. Håper at jeg snart får svar av forbrukerrådet. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, det var dårlig av Mpx. De pleier og være supre på kundeservice. Jeg var ihvertfall kjempe fornøyd med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå