Gå til innhold

Hvor mye minne trenger folket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele musikkbiblioteket mitt er på 150GB. Er da 149 som ikke får plass på mp3-spilleren, så ja. Har nok altfor liten spiller.

6191768[/snapback]

150 gb :whistle: hvor mange sanger er det ?

6191823[/snapback]

Jeg har litt over 100 giga og det er cirka 23000 sanger.... mest med bitrate 128 og 192...

Lenke til kommentar
Hele musikkbiblioteket mitt er på 150GB. Er da 149 som ikke får plass på mp3-spilleren, så ja. Har nok altfor liten spiller.

6191768[/snapback]

Hvilket beitterate og filtype bruker du?

6191904[/snapback]

128 og 192, mp3 stort sett. Er et utall med sanger. Kommer av at jeg har alt av offisielt, mixtapes og singler som ulike artister har gitt ut. Så er noen hundre sanger som er såkalte duplicates. Har ikke noe tall på antall sanger, da jeg aldri har telt eller fått noe program til å telle.

edit: 150GB er ikke så altfor mye da. Kjenner folk med mer, som synes jeg har liten samling. Men det er fordi de hører på alt mulig crap :innocent:

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Jeg har en Creative 1,5GB, har alltid holdt til meg. :) Kan skifte ut om blir lei sangene.

6196109[/snapback]

Jeg har intrykk av vi grovt sett deler oss i to grupper. De som klarer seg med ca 1-2GB og bytter innhold på spilleren etter behov, og de som vil ha hele samlingen inne og aldri får nok plass:)

Lenke til kommentar
Det er vell blit skaffet via DC++ og et pat lan eller Mixel?

6193812[/snapback]

Nei, faktisk ikke. Kanskje litt andre måter :innocent:

Men blir teit å lage diskusjon om piratkopiering nå.

6197628[/snapback]

:ohmy:

Jeg som så gjerne ville diskutere piratkopiering... :nei:

6205058[/snapback]

Kanskje i en annen tråd ;)

Lenke til kommentar

Jeg har 20 GB. Noe som passer meg temmelig bra. Får plass til den musikken jeg vil ha og i tillegg noen podcasts. Men nå som film og bilder har blitt en del av mp3spilleren tror jeg folk flest vil trenge mer plass en noengang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...