Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Det burde vært muli å lede nasjoner eller lignende i svære slag, det hadde vært tøft det! Veit det er umulig å ha 80 000 mann på skjermen i Oblivion, men dette kan da ordnes som i Suikoden 1 eller 2(vel, med LITT bedre grafikk enn de eldagme spilla da, men i samme stil)? Eks: http://www.rpgclassics.com/shrines/psx/sui...regminister.gif Endret 2. november 2006 av Camper_killer Lenke til kommentar
Arang Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hmm ... kanskje det kunne legges til at man måtte kjøpe kart for å få et kart, en sekstant eller lignende for å se hvor man er og et kompass for å få kompass? Så kunne de som ikke liker kartet la være å skaffe seg det mens de som ikke har noe imot det kan karte så mye de vil. Ellers savner jeg at man kan finne bestemte ting på bestemte steder. Det burde være en fyr som har det samme våpenet og er like sterk uansett når du bestemmer deg for å ta rotta på ham. Det kunne vært en idè å gi byene klart definerte økonomiske roller (hvordan livnærer folk i f. eks. Bravil seg? Det er bare myr rundt dem, og for eksempel kunne Anvil hatt en skikkelig fiskeflåte (gjerne med båter du kunne seile rundt på). Noen fort som styres av Imperial Legion (for eksempel burde Fort Ash, som ligger på , og da mener jeg bokstavelig talt på, veien fra Imperial City til Chorrol, ha noen soldater og kanskje en quest) flere stemmer, flere folk, flere butikker, noen mer "gjemte" landsbyer, mer variert landskap, større kamper (for eksempel skal f. eks. Fighter's Guild drepe noe som en drage som truer en by, og det kommer dusinvis med krigere for å hjelpe til med å skyte den) og litt mer variert utvalg i våpen og rustning hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hmm ... kanskje det kunne legges til at man måtte kjøpe kart for å få et kart, en sekstant eller lignende for å se hvor man er og et kompass for å få kompass? Så kunne de som ikke liker kartet la være å skaffe seg det mens de som ikke har noe imot det kan karte så mye de vil. Ellers savner jeg at man kan finne bestemte ting på bestemte steder. Det burde være en fyr som har det samme våpenet og er like sterk uansett når du bestemmer deg for å ta rotta på ham. Det kunne vært en idè å gi byene klart definerte økonomiske roller (hvordan livnærer folk i f. eks. Bravil seg? Det er bare myr rundt dem, og for eksempel kunne Anvil hatt en skikkelig fiskeflåte (gjerne med båter du kunne seile rundt på). Noen fort som styres av Imperial Legion (for eksempel burde Fort Ash, som ligger på , og da mener jeg bokstavelig talt på, veien fra Imperial City til Chorrol, ha noen soldater og kanskje en quest) flere stemmer, flere folk, flere butikker, noen mer "gjemte" landsbyer, mer variert landskap, større kamper (for eksempel skal f. eks. Fighter's Guild drepe noe som en drage som truer en by, og det kommer dusinvis med krigere for å hjelpe til med å skyte den) og litt mer variert utvalg i våpen og rustning hadde ikke vært å forakte. 7219923[/snapback] I et fort skal det vel ivertfall være 500 soldater, og det er ganske få spill jeg har sett dette. Oblivion tok kaka med 30 soldater.... Endret 5. november 2006 av Camper_killer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 det er på grunn av fps de bruker så få soldater,men jeg er enig i at det burde vært store slag,de "store" slagene er jo nemlig ikke fullt så store Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hmm ... kanskje det kunne legges til at man måtte kjøpe kart for å få et kart, en sekstant eller lignende for å se hvor man er og et kompass for å få kompass? Så kunne de som ikke liker kartet la være å skaffe seg det mens de som ikke har noe imot det kan karte så mye de vil. Ellers savner jeg at man kan finne bestemte ting på bestemte steder. Det burde være en fyr som har det samme våpenet og er like sterk uansett når du bestemmer deg for å ta rotta på ham. Det kunne vært en idè å gi byene klart definerte økonomiske roller (hvordan livnærer folk i f. eks. Bravil seg? Det er bare myr rundt dem, og for eksempel kunne Anvil hatt en skikkelig fiskeflåte (gjerne med båter du kunne seile rundt på). Noen fort som styres av Imperial Legion (for eksempel burde Fort Ash, som ligger på , og da mener jeg bokstavelig talt på, veien fra Imperial City til Chorrol, ha noen soldater og kanskje en quest) flere stemmer, flere folk, flere butikker, noen mer "gjemte" landsbyer, mer variert landskap, større kamper (for eksempel skal f. eks. Fighter's Guild drepe noe som en drage som truer en by, og det kommer dusinvis med krigere for å hjelpe til med å skyte den) og litt mer variert utvalg i våpen og rustning hadde ikke vært å forakte. 7219923[/snapback] I et fort skal det vel ivertfall være 500 soldater, og det er ganske få spill jeg har sett dette. Oblivion tok kaka med 30 soldater.... 7221329[/snapback] Først og fremst burde jo byene da ha blitt større, for det er jo ikke realistisk med 500 mann i et fort, når den største byen i spillet har 150 inbyggere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor har ingen nevnt bedre 3. person?Det skulle vært crosshair i 3. person også, slik at du kan skyte med pil og bue, kaste spells, osv. Og hvorfor det går an å gå skli til tiil siden mens du går rett fram vet ikke jeg... 7206934[/snapback] spillet er ment for å bli spilt i første person. 7207721[/snapback] Kanskje det, men 3. personen kunne ha vært bedre uansett. Lenke til kommentar
Wh1nerG Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor har ingen nevnt bedre 3. person?Det skulle vært crosshair i 3. person også, slik at du kan skyte med pil og bue, kaste spells, osv. Og hvorfor det går an å gå skli til tiil siden mens du går rett fram vet ikke jeg... 7206934[/snapback] spillet er ment for å bli spilt i første person. 7207721[/snapback] Kanskje det, men 3. personen kunne ha vært bedre uansett. 7230171[/snapback] Ja, den burde bli bedre. Jeg personlig ser igjennom 3. person når jeg reiser osv. Når jeg sloss og er inne hus osv er det 1. person. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg digget levelsystemet i begynnelsen, men ser i ettertid at det egentlig er helt elendig. Kan godt hende man kan spille spillet i 200 timer+, men etter ca 60 er det ikke mer å hente. 6170237[/snapback] Jeg har spilt i 103 timer nå... Har enda en del ting å gjøre. Men hvis man ikke følger med på internett osv, så finner man mest sannsynlig ikke alle questene. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hm..større utvalg med quest,guilds,våpen,mounts.. Ja! hele tamriel!! Håper ikke de tar tilbake den morrowind walk animasjonen, det ser ut som de har pissa på seg jo! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 bare det kommer et nytt spill blir jeg glad. jeg er sikker på at det blir minst like bra som Oblivion Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Håper ikke de tar tilbake den morrowind walk animasjonen, det ser ut som de har pissa på seg jo! 9051306[/snapback] De tar nok ikke tilbake noe som allerede er gjort bedre (i Oblivion). Personlig tror (håper) jeg at animasjoner er noe de kommer til å forbedre ganske mye - de har vel alltid fått pepper for dårlige animasjoner, spesielt animasjonene til mennesker og humanoide vesener. Endret 14. juli 2007 av MiSP Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Noe av det viktigste blir å få flere stemmer til voiceactingen. Med alle de millioner av fans rundt om kunne de jo arrangert en konkurranse der et visst antall personer ble trukket ut til å få stemmen sin med i spillet. Billig for utviklerne samtidig som det gir ekstra pr rundt spillet. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 En ting som hadde vært kult hvis man fikk kamper på hester er bueskytting fra hest i fart. Det må være utrolig irriterende å se noen bevege seg raskt og skyte piler mot deg mens de drar mot eller fra deg, eller drar parallellet med deg. En annen ide er at hvis en har ørken vil ikke hester klare seg og en må bruke kamel, mens oppe i fjell så er det steder der det ikke er noe vei og en trenger esel eller noe annet dyr som er gode til å ferdes der. Ellers er jeg enig at skil systemet må fikses på en eller annen måte, da jeg startet Oblivion startet jeg å utforske området rundt der jeg var først og var heller sen med hoved questet slik at jeg er vel nå level 20 og har nesten ikke kommet igang med hoved quest og det ser ikke ut som jeg kan bli så mye bedre med hensyn til ferdigheter. Dermed så det ikke så gøy å fortsette. En annen ting er at særlig om man reiser langt at man burde etterhvert få språkproblemmer, noe avhengig i hvor flink en er til å lære seg språk. Drar en til et ukjent kontinenent eller øy burde en få veldig med problemer, får en lærer språket. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis du laster ned en nakenmod kan du allerede more deg med å plassere ofrene dine i ydmykende situasjoner. Hvis ikke det holder kan jeg anbefale virtual jenna. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Endring i HUD'en. Sånn at man kan se hvilken level man er i, og hvor mye XP man har, uten å trykke på F1 og noen knapper til. En ting som hadde vært kult hvis man fikk kamper på hester er bueskytting fra hest i fart. 9074576[/snapback] Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Endring i HUD'en. Sånn at man kan se hvilken level man er i, og hvor mye XP man har, uten å trykke på F1 og noen knapper til. 9080650[/snapback] Tror neppe vi får dette - verken "XP" eller level er så sentrale elementer i spillet at de bør vises hele tiden, og så lenge de fortsetter med noenlunde samme system i fremtiden, vil det heller ikke bli det. Da vil denne informasjonen bare rote til HUD-en. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 SEX 9075197[/snapback] HØR HØR TIL DOVRE FALLER Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Flere valg etter at man er ferdig med MQ. Ble ferdig med MQ i SI i natt, og med et av spellene jeg fikk så kan jeg forandre været. Yaaay. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) 1) Mindre påtrengende HUD er helt nødvendig. Standard brukergrensesnitt i Oblivion er for dårlig og bærer for stort preg av konsollsyken. Til sammenligning er jo brukergrensesnittet i f.eks. Two Worlds forbilledlig. 2) Mindre barnehagementalitet der man ledes frem mot ethvert mål med irriterende popupvinduer som informerer om de mest selvsagte ting. Endret 26. juli 2007 av Radial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå