Gå til innhold

Ta med gammelt pc utstyr hjem fra miljøstasjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Utenfor lefdal og elkjøp-butikkene her, kastes det en del datamaskiner og annet skrot.

Dette er det bare for oss å ta.

Vi har funnet en del datamaskiner. En maskin kalte vi f.eks "Liero-maskinen".

Jeg så også en NES en gang, men jeg gidda ikke ta den med. Må være umulig å få tak i spill.

Lenke til kommentar

som tidligere nevn så er det et bra tips å lete litt utenfor Lefdal/Elkjøp og lignende.. det er mange som setter slikt fra seg utenfor slike butikker da de er pliktige til å ta imot slikt utsyr....

ellers kan du jo lete rundt diverse miljøstasjoner.. regner med at folk setter fra seg mye rart der også..

Lenke til kommentar

Jeg har plukket med meg mye fra elreturstasjonene. Jeg samler på gamle TVer (se under "maskinvare" i profilen min for liste), og det er mye fint som kastes. Alle de TVene jeg har funnet har bare vært å plugge i, også har de virket med en gang. Det hender jo også at det duker opp noe datautstyr, men det er sjelden noe å ha. Jeg er egentlig ikke helt sikker på om det er lov å plukke eller ikke, men jeg fant ingenting om det i avfallsforskriften da jeg leste kjapt gjennom. Men, hvis man plukker etter stengetid er vel sjansen for å bli sett minimal. Jeg bruker på å ha med meg noe å kaste, slik at jeg har en unnskyldning til å være i containeren.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat var lenge utenfor Expert en gang, og rotet i alt de hadde. Vi var vågale og spurte om en skrutrekker, ettersom vi ikke hadde med oss noe utstyr, og den fikk vi låne uten problemer. Selv etter å ha mast på personalet ytterligere ganger om flere skrutrekkere som passet, klagde de aldri på handlingene våre. De var rett og slett vennlige og hjelpsomme, og hadde ingenting imot at vi tok med oss hva enn det måtte være ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...