Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spørsmål ang. WRT54GL


Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av ny ruter og har noen spørsmål.

 

I følge enkelte brukererfaringer i prisguiden så er den ustabil mens andre sier den er dønn stabil med ny firmware. Har lest at det kan ha med versjonen av ruteren. V.5 sies at ikke kan oppgraderes med annen firmware.

 

Er dette fakta? Omså, hvilken versjon kan jeg komme til å få hvis jeg stikker en tur ned på datakjeden idag? (Link)

 

Er avhengig at den kan takle torrent-trafikk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal gå til innkjøp av ny ruter og har noen spørsmål.

 

I følge enkelte brukererfaringer i prisguiden så er den ustabil mens andre sier den er dønn stabil med ny firmware. Har lest at det kan ha med versjonen av ruteren. V.5 sies at ikke kan oppgraderes med annen firmware.

 

Er dette fakta? Omså, hvilken versjon kan jeg komme til å få hvis jeg stikker en tur ned på datakjeden idag? (Link)

 

Er avhengig at den kan takle torrent-trafikk  :roll:

6169366[/snapback]

 

Jeg er kjempefornøyd med min, kjøpte den for ca. 1 måned siden.

Dønn stabil. Linksys er et underselskap av Cisco, Cisco er jo som kjent kvalitet :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei om du kjøper den du linket til så er det en med Linux firmware i... altså IKKE V5.... så den er en meget grei router både med vanlig orginal firmware å uorginal firmware..

et trygt kjøp :-)

6169440[/snapback]

 

Det var det jeg håpet på :D

 

Og du er 100% sikker på at det ikke blir krøll med stabilitet mht torrents? Trenger bare det lille sparket før jeg tar på meg skoene :D

 

edit: Er det noe jeg bør tenkte på om jeg har telenor..mht pppoe ?

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...