Xander^ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Skal gå til innkjøp av ny ruter og har noen spørsmål. I følge enkelte brukererfaringer i prisguiden så er den ustabil mens andre sier den er dønn stabil med ny firmware. Har lest at det kan ha med versjonen av ruteren. V.5 sies at ikke kan oppgraderes med annen firmware. Er dette fakta? Omså, hvilken versjon kan jeg komme til å få hvis jeg stikker en tur ned på datakjeden idag? (Link) Er avhengig at den kan takle torrent-trafikk Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Skal gå til innkjøp av ny ruter og har noen spørsmål. I følge enkelte brukererfaringer i prisguiden så er den ustabil mens andre sier den er dønn stabil med ny firmware. Har lest at det kan ha med versjonen av ruteren. V.5 sies at ikke kan oppgraderes med annen firmware. Er dette fakta? Omså, hvilken versjon kan jeg komme til å få hvis jeg stikker en tur ned på datakjeden idag? (Link) Er avhengig at den kan takle torrent-trafikk 6169366[/snapback] Jeg er kjempefornøyd med min, kjøpte den for ca. 1 måned siden. Dønn stabil. Linksys er et underselskap av Cisco, Cisco er jo som kjent kvalitet Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei om du kjøper den du linket til så er det en med Linux firmware i... altså IKKE V5.... så den er en meget grei router både med vanlig orginal firmware å uorginal firmware.. et trygt kjøp :-) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hei om du kjøper den du linket til så er det en med Linux firmware i... altså IKKE V5.... så den er en meget grei router både med vanlig orginal firmware å uorginal firmware..et trygt kjøp :-) 6169440[/snapback] Det var det jeg håpet på Og du er 100% sikker på at det ikke blir krøll med stabilitet mht torrents? Trenger bare det lille sparket før jeg tar på meg skoene edit: Er det noe jeg bør tenkte på om jeg har telenor..mht pppoe ? Endret 24. mai 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har 54GS som er omtrent det samme som GL og min er veldig stabil. PPPoE er ikke noe problem. Det beste er å sette telenorboksen i bridged og la GL ta seg av påloggingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå