Gå til innhold

nForce 550, nForce 570 og nForce 590

Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Nå er AM2 lansert men de fleste nettbutikker har fremdeles en stund igjen før de har dem på lager. Samtidig med AM2 lanseringen kommer det et par spørsmål fra meg, angående chipsettet.

Hovedkort som støtter AM2 leveres med forskjellig chipset.

nForce 550, nForce 570 og nForce 590 + noen andre greier for ATI's CrossFire. Stemmer dette? Hva er forskjellen på disse brikkesettene og hvilke flere finnes det til AM2?

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Ser ut som 590 SLI blir noe for oss :D

6176687[/snapback]

Ja, det gjør det absolutt. Men det er vel en del som venter på Conroe? Personlig har jeg alldri vært noen Intel-fan, så det blir nok mest trolig AM2 på meg i fremtiden en gang... Men først må jeg finne ut om conroe virkelig yter så mye mer enn AM2 som en del skal ha det til. :hmm:

Lenke til kommentar
Personlig har jeg alldri vært noen Intel-fan, så det blir nok mest trolig AM2 på meg i fremtiden en gang...

6181654[/snapback]

Brukernavnet ditt avslører deg! ;)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Neida. Å være fan av et merke er bare tull. Man skal gå etter best mulig pris/ytelse-forhold. :)
Lenke til kommentar
Neida. Å være fan av et merke er bare tull. Man skal gå etter best mulig pris/ytelse-forhold.

6182298[/snapback]

Enig, man må gå for det som gir den beste ytelsen og se litt på andre ting også, som hva det koster for den ytelsen du får, OC-potensiale og varmeutvikling osv.

Samt hvilket bruksområde man har da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Personlig har jeg alldri vært noen Intel-fan, så det blir nok mest trolig AM2 på meg i fremtiden en gang...

6181654[/snapback]

Brukernavnet ditt avslører deg! ;)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Neida. Å være fan av et merke er bare tull. Man skal gå etter best mulig pris/ytelse-forhold. :)

6182298[/snapback]

Nei, faktisk ikke. Før hadde vi en familie PC som hadde Intel CPU. Da lagde jeg denne brukeren på HW. Så en liten stund etterpå fikk jeg min egen PC med AMD Athlon 64 CPU. Jeg har rett og slett ikke orket å få en moderator til å skifte navn for meg.

EDIT: Leif

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Best å ta et nøytralt navn, så slipper du å skifte hver gang du skifter hw :p

6188400[/snapback]

:!:

6193433[/snapback]

HaHa. Dere er i det morsome hjørnet ser jeg. :nei:

...Men det er jeg og! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...