Dødskalkunen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Når jeg skal se en flash film\spill, eller en film fra www.youtube.com så funker ikke lyden. Jeg har sett på alle lydinnstillingene, og alle står på, noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvilken nettleser snakker vi da om? Har du prøvd å oppdatere flash-pluginen spesielt til den browseren? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Hvilken nettleser snakker vi da om? Har du prøvd å oppdatere flash-pluginen spesielt til den browseren? 6169502[/snapback] Bruker IE, jeg har oppdatert flash-pluginen, ja. Tror jeg hadde samme problemet for lenge siden. Kan det ha noe med lydkortet å gjøre? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Nå kom jeg på også at lyden ikke fungerer i vandlige spill heller. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Vet ikke hvor mye det har med flash å gjøre, men har du prøvd å oppdatere til siste versjon av DirectX, eventuelt innstalert lyd-driverene på nytt? Det det kan være er at Wave er dempet. For å skifte på dette klikker du Start> Alle Programmer > Tilbehør > Underholdning > Volumkontroll. Det har iallefall vært feilen hos meg ett par ganger.. Endret 25. mai 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Vet ikke hvor mye det har med flash å gjøre, men har du prøvd å oppdatere til siste versjon av DirectX, eventuelt innstalert lyd-driverene på nytt? Det det kan være er at Wave er dempet. For å skifte på dette klikker du Start> Alle Programmer > Tilbehør > Underholdning > Volumkontroll. Det har iallefall vært feilen hos meg ett par ganger.. 6174657[/snapback] Har gjort alt det du sier, men det funker fortsatt ikke. Nå virker heller ikke lyden i iTunes og VLC heller. Kan det være noen programmer som blokker lyden i disse programmene? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Ingen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå