krizzzy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har bestemt meg for å kjøpe ny cdspelar og har desse kriteriane: - 2500-3000,- - Funke med iPod (må vere med i summen). - Helst Alpine eller Pioneer. Ellers har eg ingen spesielle krav, men har funne eit forslag: Alpine CDE-9850RI Kom gjerne med tilbakemelding/forslag Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva med en Harman/Kardon Drive+Play? 1.899,- fra Apple Store, gratis levert Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Funke med iPod? Jeg vet ikke hva "Full Speed iPod kontroll" er for noe, som det er med på denne spilleren. Men så leng det er AUX utgang på spilleren så funker den med iPod. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Funke med iPod?Jeg vet ikke hva "Full Speed iPod kontroll" er for noe, som det er med på denne spilleren. Men så leng det er AUX utgang på spilleren så funker den med iPod. 6171898[/snapback] Det som er poenget er at den har med ein kabel slik at det berre er å plugge i. I tillegg til støtte på spelaren. Men viss berre ein Aux-utgang funkar godt så kanskje det kan vere eit alternativ. Nokre døme hadde jo kanskje vore kjekt å komme med? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Funke med iPod?Jeg vet ikke hva "Full Speed iPod kontroll" er for noe, som det er med på denne spilleren. Jeg har Alpine-spiller med "full speed iPod controll". Har aldri prøvd den, men det det i grove trekk går ut på er at du styrer alle funksjonene på ipoden med knappene på spilleren, og all informasjonen kommer på displayet. Så slipper du å styre med en mp3-spiller som slenger rundt mens du kjører, den kan bare ligge i hanskerommet f.eks.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har bestemt meg for å kjøpe ny cdspelar og har desse kriteriane: - 2500-3000,- - Funke med iPod (må vere med i summen). - Helst Alpine eller Pioneer. Ellers har eg ingen spesielle krav, men har funne eit forslag: Alpine CDE-9850RI Kom gjerne med tilbakemelding/forslag 6169112[/snapback] Jeg har denne spilleren og en Ipod Nano. Funker fint det, men du må huske å oppgradere Ipoden hvis du har den eldste firmwaren, ellers funker den ikke.... Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ok, då er den bestilt. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå