nasir91 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Plutselig sluttet høytalerne å funke. Så jeg gikk på Sound devices. Der så tok jeg hardware test. På Hardware testen, så snakket jeg på mikrofonen så den funket. Men høytaklere gir ikke lyd, nå vet jeg at lydkortet funker. Når jeg drar ut den blåe og den røde ledningen. Og tar den blåe og putter dne halvveis i en av de andre. Så får jeg sånn durring fra høytalerne. Men når jeg connecter begge kablene på riktig sted, sier den at høytalerne gir lyd fra seg. Noe de ikke gjør, høytalerne funker og lydkortet. Hva er problemet her? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Du har sjekka i Kontrollpanel/Lyd og Lydenheter at lyden ikke er muta? og eventuelt at volumet er skrudd på? Lenke til kommentar
Zommaz Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvis du er i tvil om hva som er synderen, må du teste høyttalerne med en annen lydkilde, og lydkortet med andre høyttalere. Men hvis det durer i høyttalerne, burde det være liv i dem. At lydkortet sier at det kommer lyd ut, betyr ikke nødvendigvis at det gjør det. hvis alt annet er i orden og påslått, vil jeg tippe at utgangsdelen på lydkortet har tatt kvelden. Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, alt er OK. Jeg har ikke andre høytalere verken en annen lydkort Lenke til kommentar
jealei Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hvis det er 3,5mm plugg på høytaleren så kan du prøve den på en mp3 spiller Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som vet om billige lydkort? Brukt whatever! Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hercules Gamesurround Funker helt greit, har det i den andre PC-en min.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tvilsomt at lydkortet ditt er dødt. FInn heller ut hva som har gått feil enn å kjøpe nytt som en løsning. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå