instanto Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hei, Er det noen som har lyst til å dele sine erfaringer med 23" LCD Skjermer. Finner svært få reviews på 23/24" LCD skjermer og de jeg finner er 1 år gamle for modeller som ikke lenger selges. Er lite hypp på å kjøpe en skjerm til 14.000 som jeg må bytte fordi den er søppel. Litt leit at nesten ingen hardware review sites dekker dette området, kun 19/20" som blir skrevet om.. Come on guys, need the info! Det aller beste hadde vært en kjempe-test hvor alle 23/24" på markedet ble testet mot hverandre for å finne den beste.. SLapp man i alle fall å bruke ukesvis på å gå gjennom forskjellige websteder for å finne slik info. Dog antar jeg at enkelte produsenter ikke ønsker å få skjermen sin testet opp mot enkelte andre produsenters av den enkle grunn at skjermen de har laget er søppel. Endret 24. mai 2006 av instanto Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sjekk denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25933 Hvis du er sugen på stor skjerm så er dette et virkelig røverkjøp. Jeg har selv kjøpt dette monsteret og jeg er SINNSYKT fornøyd. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Sjekk denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25933 Hvis du er sugen på stor skjerm så er dette et virkelig røverkjøp. Jeg har selv kjøpt dette monsteret og jeg er SINNSYKT fornøyd. 6272437[/snapback] Har den skjermen bare D-Sub?? Edit: Finnes jo denne tråden om Dell 2407wfp her på forumet. Endret 9. juni 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja, stemmer det. Uansett så er jeg ihvertfall sinnykt fornøyd. Ekstremt bra lysstyrke og innsynsvinkel. Lenke til kommentar
instanto Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Da var Skjermen på plass... erfaringer kommer senere. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Da var Skjermen på plass... erfaringer kommer senere. 6311540[/snapback] Hvilken skjerm ble det da? Lenke til kommentar
instanto Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Kjøpte en DELL 2407FPW. .. Var en helt annen opplevelse å spille CS:Source i 1920x1200 på LCD kontra CRT skjerm (samme oppløsning). Er nok en vanesak, men det virket som om alt gikk 'tregt' når man snudde seg fort -- Var merkbar forskjell i "skills" i alle fall :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå