Joachim_F Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 The Tomorrow War er et romsimulatorspill basert på en trilogi av den russiske forfatteren Alexander Zorich. Les mer Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dette høres veldig lovende ut. Jeg likte ikke X-spillene, det ble så begrenset. Forresten, jeg regner med at det skal stå "stjerne", og ikke "sjerne"? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Forresten, jeg regner med at det skal stå "stjerne", og ikke "sjerne"? Argh! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hmm... Lovende ja =) 1C gir jo bare ut kvalitetsspill (ca.) Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som vet om vi her får skikkelig Newtonian (på godt norsk) fysikk? Sikter til dette: Vanskelighetsgraden kan innstilles akkurat slik vi ønsker det, og utviklerne forteller at The Tomorrow War kan gå fra å være en "hardcore" romsimulator til et arkadepreget spill ved hjelp av små justeringer i menyene. Det høres jo ut som om det kan bli det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg