andersab Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Enkelt spørsmål... Har lest mye rundt dette i forumet, og trur dette kan virke, men trenger å få det bekreftet.. Jeg har en WRT54G som router i huset mitt. Det er grei dekning over til min stakkars nabo som ikke kan få bredbånd, men han skulle fått forsterket det så det dekker fint hele huset hans. Er det da en WAP54G jeg trenger? som en "repeater" hjemme hos naboen? Er det uttak for kabel på WAP54G? så man kan plugge i en stasjonær pc med vanlig nettverkskort i tillegg til den trådløse delen? Mvh Anders A Endret 24. mai 2006 av andersab Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 ja du kan godt bruke en wap54g som repeater, og du kan også sette på sterkere antenner på den. nei det er ikke lan porter på wap'en. så den skal du bare bruke trådløst. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Du kan selvsagt få kjøpt en Ethernet bridge, som gjør at man kan koble på med kabel. Her. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Har du WRT54Gv1-v4 kan dere kjøpe en WRT54GL og sette opp i wds + ap mode. EDIT: Med f.eks hyperwrt får du da radiolink, trådløs aksesspunkter og 4 lanporter i hver ende. Endret 24. mai 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 ja du kan godt bruke en wap54g som repeater, og du kan også sette på sterkere antenner på den.nei det er ikke lan porter på wap'en. så den skal du bare bruke trådløst. 6169058[/snapback] Joda. Det er en lan port på wap'n Lenke til kommentar
andersab Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Kan det bekreftes at det også er lan port på WAPn, så jeg også kan tilkople min stasjonære pc i denne? Står ingenting om det på linksys.com (som jeg kan se) I verste fall får jeg kjøpe et trådløst kort til den også. Ser ut som det blir en sånn, takker for enkel konkrete svar! Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan det bekreftes at det også er lan port på WAPn, så jeg også kan tilkople min stasjonære pc i denne? Står ingenting om det på linksys.com (som jeg kan se)I verste fall får jeg kjøpe et trådløst kort til den også. Ser ut som det blir en sånn, takker for enkel konkrete svar! 6171669[/snapback] Tar du en kikk her så finner du det ut. Se under Generelt. Antall LAN-porter: 1 stk Lenke til kommentar
andersab Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 perfekt, kunne ikke vært bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå