Gå til innhold

Prog til å skjule IP på nett.

Anbefalte innlegg

Trenger et program som skjuler IP på nett, det bør være gratis og lett å bruke siden det er en kamerat med litt lite peiling på data som vil ha det..

Det skal brukes med DC++ klienter og Torrent klienter (er lovlig nedlasting det er snakk om SELVSAGT)..

Håper noen kan hjelpe, takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke til meg da jeg kan med proxy, men vil heller la kameraten min få et lett prog enn at jeg må på besøk og gjøre alt.

Har for mange kamerater med lite peiling og de vil jeg skal gjøre alt for dem, blir slitsomt i lengden..

Lenke til kommentar

Syns det er unødvendig å bruke tid å krefter på å skjule ip'n sånn.

hvis folk tror man kan laste ned fra p2p anonymt tar de feil. hvis dem vil finne ip'n din tar det dem ikke lange tida å gjøre det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

hvis folk tror man kan laste ned fra p2p anonymt tar de feil. hvis dem vil finne ip'n din tar det dem ikke lange tida å gjøre det.

6172898[/snapback]

Men det er vel ikke lov å finne Ipen din og arrestere deg sånn uten videre? Er ikke det å overvåke slikt og finne IPer til folk som laster ned mot personvernserklæringen?

Lenke til kommentar

6172898[/snapback]

Men det er vel ikke lov å finne Ipen din og arrestere deg sånn uten videre? Er ikke det å overvåke slikt og finne IPer til folk som laster ned mot personvernserklæringen?

6173439[/snapback]

Er ingen jurist, men vet at politiet ikke driver med sånn aktivitet mot privatfolk. dem som jobber for film og musikkindustrien derimot arbeider ganske hardt for å stenge dc-hubber og torrent-trackere. pluss at dem går mot søksmål mot privatpersoner som laster opp store mengder piratkopier.

når det gjelder personer som sitter og laster ned kan de lett finne ut ip'n, men de må gå til leverandøren din før de kan finne ut identiteten din. disse må man ha et politierkjennelse for å få, noe politiet ikke gir lov til i norge så vidt jeg vet.

med torrent-trackere er det enklere fordi det bare er å sjekke hvem domenet er registrert på, og få en advokat til å sende trusselbrev.

spesielt norske trackere har bitt lagt etter sånne brev.

heldigvis er det store trackere i utlandet som gir blaffen i trusselbrev fra fancy advokater, siden de vet at driften dems er lovlig. sjekk TPB - legal threats

Er du en vanlig bruker har du i grunn veldig lite å frykte, å sitte og bekymre deg om at du vil få politiet på døra har du liten grunn til ;)

å prøve å skjule ip'n din er lite vits fordi det nesten ikke går an, og vil de finne den tar det dem nok ikke lengre enn et par minutter.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...