Aurelius Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hjelp meg. Jeg sitter fast i spillet Mafia. Jeg skal nemlig plante en bombe på bilen til en type, i kaptittel "You lucky bastard". Selvfølgelig finner jeg bilen hans, men jeg får liksom ikke plantet bomben. Ikke ligger den i inventory listen min heller. Jeg har løpt rundt bilen hans som en gal, men det eneste jeg oppnår er at kameraten hans skyter meg fordi jeg roter rundt bilen hans. Vær snill og hjelp meg der ute! Dette irriterer meg skikkelig. takker for alle svar Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Du må ha litt tålmodighet. Vent til vakten har stumpet røyken og går inn i huset. Da kan du gå fram til førersiden på bilen og plante bomben Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 ja, vent ett stykke unna på at vakten skal gå en tur inn, gå bort til bilen og bruk use knappen. du har bomba selv om den ikke er i inventory.. enjoy the cutscene og fortsett :smile: /me går tilbake til Freeride Extreme.. sinnsykt vanskelig, sliter med å defuse noen bomber, har ikke mange sekunder til overs å komme meg fra ene bomben til den andre i en bil som går 250 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå