Aetius Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Basert på overskriften bestilte jeg bl.a. to stk Zalman CNPS 7000B-Cu fra Netshop. I overskriften står det nemlig at den støtter s775, noe den ikke gjør, og som jeg til min store overraskelse oppdaget da jeg mottok sendingen. En telefon senere til Netshop, og postlapp, nye (og dyrere) kjølere, samt ekstra sjokolade er på vei til meg. Er det rart jeg foretrekker Netshop fremfor alle andre? Endret 24. mai 2006 av Aetius Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har også hatt gode erfaringer med Netshop. De er en del mer fleksible enn en del andre nettbutikker, men det kommer jo litt ann på hvem som gir deg support. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har gode erfaringer med netshop. Spessielt mailene. Jeg sendte en mail om hovedkort-bytte i min åpne ordre halv 8 om kvelden. Kvart på 9 så hadde en tatt seg av det, og bytta. Derimot er jeg mye mer fornøyd med MPX når det kommer til frakt. Begge gangene jeg har bestilt, så har pakka blitt sendt på en mandag, og mottatt dagen etter Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg vil vel heller si at det var "dårlig service", siden de solgte deg et produkt, basert på villedende produktspesifikasjon. Denne feilen er ennå ikke rettet mens jeg skriver dette. Zalman CPU Vifte Socket A/478/754/775/939/CNPS7000B-Cu Varenr: 14099 Produsentens varenr: CNPS7000BCU står det i overskriften, samtidig som det lenger ned i annonsen står: passer for socket 478/462/754/939/940 Se produktlink for kompabilitet med ditt hovedkort . Dersom de virkelig er serviceinnstilt, retter de opp overskriften også, slik at ikke flere kunder går i samme fella. Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Basert på overskriften bestilte jeg bl.a. to stk Zalman CNPS 7000B-Cu fra Netshop. I overskriften står det nemlig at den støtter s775, noe den ikke gjør, og som jeg til min store overraskelse oppdaget da jeg mottok sendingen. En telefon senere til Netshop, og postlapp, nye (og dyrere) kjølere, samt ekstra sjokolade er på vei til meg. Er det rart jeg foretrekker Netshop fremfor alle andre? 6168318[/snapback] Hva er så bra med dette? De solgte en vare med feil produktinfo og sendte det på dagen? Er det god service at de rettet opp feilen ved å sende noe som passet eller at de faktisk sendte det på dagen? Dette er faktisk mulig i alle butikker, hos elkjøp kan man "TIL OG MED" returnere den innen 30dager, selv om den hadde passet! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Basert på overskriften bestilte jeg bl.a. to stk Zalman CNPS 7000B-Cu fra Netshop. I overskriften står det nemlig at den støtter s775, noe den ikke gjør, og som jeg til min store overraskelse oppdaget da jeg mottok sendingen. En telefon senere til Netshop, og postlapp, nye (og dyrere) kjølere, samt ekstra sjokolade er på vei til meg. Er det rart jeg foretrekker Netshop fremfor alle andre? 6168318[/snapback] Hva er så bra med dette? De solgte en vare med feil produktinfo og sendte det på dagen? Er det god service at de rettet opp feilen ved å sende noe som passet eller at de faktisk sendte det på dagen? Dette er faktisk mulig i alle butikker, hos elkjøp kan man "TIL OG MED" returnere den innen 30dager, selv om den hadde passet! 6172748[/snapback] Nåja. Jeg venter på tredje måned på nytt grafikkort fra Elkjøp, så det der tar jeg med en klype salt. Og hva Netshop angår, så har jeg funnet ut at fyren faktisk har prestert å sende erstatningsvarene til feil adresse, enda jeg opplyste om hvilken som var riktig på telefonen, så nå får mine foreldre to prosessorkjølere i posten... Lenke til kommentar
coban Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Såpass erfaren forumbruker som venter 3mnd på service? Høres ikke bra ut. Du kjenner vel til loven gjør du ikke? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Såpass erfaren forumbruker som venter 3mnd på service? Høres ikke bra ut. Du kjenner vel til loven gjør du ikke? 6173672[/snapback] Selvsagt, og jeg har forlangt både erstatningsvare og det som verre er, uten at Elkjøp har så mye som løftet en finger. Pga mye jobb i det siste har jeg ikke fått skrevet klage til Forbrukerrådet ennå, ei heller krevet heving av kjøpet overfor Elkjøp, men jeg hadde faktisk planer om å gjøre begge deler i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå