Gå til innhold

hva synes dere om det nye patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah, det var gode tider. Når vi spilte med den gamle patchen.

 

Men dere var jævla gode i hardware, prøv dere med innfatry :cool:

6172840[/snapback]

Som TheDarkListener sier, har vi slitt sykt med å finne folk som er gode i HW, faktisk ikke inntil helt nylig det har løsnet.

 

Jeg vil tippe vi er 10x bedre som infantery ;)

Lenke til kommentar

haha, sant!

men faen, jeg dobbelt klikker på en server, og den loader helt fint!

MEN, når jeg da skal trykke join game...eller hva det heter!

så begynner det å lagge og vips så er jeg ute til skrivebordet igjen!

greit, det er en bug..alle sier det værtfall!

men det sier litt om hvor sjukt dårlig EA har testet patchen før de la den ut, det kan jo for faen ikke bugge så ekstremt av det ikke gå å komme inn på en server?

F*** EA :cry:

Lenke til kommentar

Veldig enig med dere folka. EA/dice kan umuligfå testa dete ordentlig. :nei: Ikke bare at det er flust med bugs og mange in-game prob. Men kravene til de forskjellige medaljer og badges er synki. Altså nå synes jeg de bare kødder med noe som var godt. Noe så fryketelig ubalansert spill skal man se lenge etter. Et eks.: Exspert pistol IAR: 18 plus mange kills tot. Imotsettning til ekspert knife badge der man behøver bare 100 kills tot.! Hvem som helst kan jo ta den da FOR F***! Mange følelser kom når det plutselig Ploppa opp Combat Infantry Medal og ekspert knife! ARG! Blir irritert av sånt.

 

Man mister SPILLE GLEDEN AV SÅNT! :mad:

Lenke til kommentar
Veldig enig med dere folka. EA/dice kan umuligfå testa dete ordentlig. :nei:  Ikke bare at det er flust med bugs og mange in-game prob. Men kravene til de forskjellige medaljer og badges er synki. Altså nå synes jeg de bare kødder med noe som var godt. Noe så fryketelig ubalansert spill skal man se lenge etter. Et eks.: Exspert pistol IAR: 18 plus mange kills tot. Imotsettning til ekspert knife badge der man behøver bare 100 kills tot.! Hvem som helst kan jo ta den da FOR F***! Mange følelser kom når det plutselig Ploppa opp Combat Infantry Medal og ekspert knife! ARG! Blir irritert av sånt.

 

Man mister SPILLE GLEDEN AV SÅNT! :mad:

6182546[/snapback]

 

Så du spiller spiller kun for statsen du da, mao? :nei:

Lenke til kommentar

Liker patchen jeg. Squadhopping er nå slik det var ment å funke. Nå man man faktisk ha en plan, medics og en god strategi for å utnytte sqads maks til å ta over en base.

 

Bil droppinga er morro, dog det blir mye tull med det, hadde vert kjekt med båtdrop de gangene man blir skutt ned midt ute på havet dog... ;)

 

ang. "klanspillere" kan dere slutte å tro at dere er så mye bedre enn andre? Å spille i klan er ikke noe mål på skill. Det finnes gode og rævva spillere der som over alt ellers. Hvis dere dreit i å snakke om dere selv som om dere var så mye bedre enn andre så kanskje folk hørte mer på hva dere hadde å si.

 

om dere lurer:

har spillt litt i klan, har ikke tid til å spille noe serlig aktivt, så jeg holder meg til casual gaming for now. :)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
ang. "klanspillere" kan dere slutte å tro at dere er så mye bedre enn andre? Å spille i klan er ikke noe mål på skill. Det finnes gode og rævva spillere der som over alt ellers. Hvis dere dreit i å snakke om dere selv som om dere var så mye bedre enn andre så kanskje folk hørte mer på hva dere hadde å si.

6182905[/snapback]

Når har vi som spiller i klan sakt at vi er bedre enn andre?

Skill har ikke noe med saken å gjøre.

Det er klanene som tester ut patchene på alle de forskjellige områdene.

Det er klanene som ser hvordan den fungerer i kamper, hvor balansert spillet er i en taktisk kamp, og hvor enkelt det er å bruke forskjellige ting som bildrop til ting som ikke skulle vært mulig å bruke dem til.

 

Klanspillere sier ifra når noe er galt, men når EA ikke hører etter blir vi forbanna.

De har ødelagt spillet i taktiske kamper, hvor bilen nå er det nye våpnet, ikke den nye transporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...