Cilleron Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 I manualen til mitt tidligere hovedkort (MSI med S478 og i865/ich5r chipsett) sto det at cdromer skulle kun tilkobles sata port 1+2, hovedkortet ville ta skade om det ble koblet til port 3 eller 4. Jeg kjøpte et nyere s478 kort, og det tok kvelden når jeg kobla til sata-cdrom (det gjorde cdromen også). Så det jeg lurer på er om jeg kan koble en stat cdrom til mitt ASUS P5GDC Pro (LGA775, I915P-ICH6R) og om det har noe å si hvilken port jeg kobler det til? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Inen som har vært borti dette? Erfaringer med et hvilketsomhelst hovedkort med samme chipsett er jeg takknemlig for! Endret 25. mai 2006 av Cilleron Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har et liknende kort selv. Du bør vel koble cd-stasjonen på ICH5-en. Begge funker her, men den andre kontrolleren yter bedre med diskene mine i raid0. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg har ikke ICH5( r), ei heller noen ekstra raid-chip, bare en ICH6R... Endret 25. mai 2006 av Cilleron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå