Knewt2 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hei! Jeg tok undersøkelsen deres, som man kunne vinne en mobil. På forsiden står det at man vinner en N90. Men jeg la merke til i slutten av undersøkelsen så kom det noe sånt som dette: " Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Svarene dine vil bli brukt i det videre arbeidet med Amobil. Vi trekker vinneren av Nokia N80 i slutten av mai. " Vinner vi N80 ELLER N90 ?! Endret 24. mai 2006 av SE-fanen Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei! Jeg tok undersøkelsen deres, som man kunne vinne en mobil. På forsiden står det at man vinner en N90. Men jeg la merke til i slutten av undersøkelsen så kom det noe sånt som dette: " Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Svarene dine vil bli brukt i det videre arbeidet med Amobil. Vi trekker vinneren av Nokia N80 i slutten av mai. " Vinner vi N80 ELLER N90 ?! 6168190[/snapback] Det står N90 så det er nok det man gjør!! er nok litt til før man kan vinne N80 men det hadde da vært greit!! hehe Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er nok N90, selv om det står N80 på slutten.. Hehe.. Måtte le litt når jeg så det.. "Synes du det er mye skrivefeil på Amobil.no".. Svarte heldigvis ett klart ja der.. Men siden det er bilder av N90 så tror jeg det er den.. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Heisann Det er N90 som er premien ja. Vi planla først å lodde ut en N80, men Nokia ville kun stille med N90, så da ble dette premien i stedet. Teksten ble oppdatert ca en time etter at undersøkelsen ble lagt ut. Lenke til kommentar
diamant Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Heisann Det er N90 som er premien ja. Vi planla først å lodde ut en N80, men Nokia ville kun stille med N90, så da ble dette premien i stedet. Teksten ble oppdatert ca en time etter at undersøkelsen ble lagt ut. 6170221[/snapback] sjkerp dokker! ræven ut for amobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå