another_visitor Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) I forbindelse med det flotte oppkjøpet/overgangen til Netcom dekning så har Chess sagt opp svarernummeret jeg har hatt i alle år, og gitt meg et nytt totalt annerledes (og vanskelig) ett. Og dette har de gjort totalt uten samtykke fra meg, nummeret kom t.o.m fra Netcom og ikke fra Telenor sin serie i sin tid da jeg overførte det til Chess. Ser det har vært en del poster på overføringen til Netcom dekning men fant ikke noe på akkurat dette temaet. Er det flere som opplever dette, og hadde dere Netcom eller Telenor svarernummer i utgangspunktet? Jeg har vært Chess kunde i mange år og finner dette rimelig forkastelig. Endret 24. mai 2006 av another_visitor Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 kan bekrefte dette jeg og. Jeg hadde til og med ett tvillingsim med et nr som var så lett at det kunne vært et gullnr. som de nå har tatt fra meg og gitt meg et nytt dårlig vanskelig et...fankern..jeg som ville bytte om og ha det som hovednr... :( Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dette føyer seg bare inn i rekken i serien til Chess. De gir fullstendig blanke i kundene sine. Jeg skjønner at det enkleste for Chess er å endre et svarernummeret, ettersom de fleste lagrer dette på telefonen som hurtigtast. Men det hadde ikke skadet å sagt i fra, og kanskje gitt muligheten til å også ta med seg dette nummeret til det nye nettet. Det burde ikke være noe problem. capone-82: Du kan jo høre med Chess om du kan få tilbake nummeret ditt, si at det er mange som allerede har lært seg det osv, du kan jo gjerne true de med å gå til en annen operatør også. Se om det hjelper! Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå