qu3st Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 gg blizzard, PvE items er nå overlegne i PvP i forholdt til rank items Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har hørt at Kel'Thuzad er siste boss, og han er jo frostlich, så kanskje ikke så dumt med frost gear =) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 gg blizzard, PvE items er nå overlegne i PvP i forholdt til rank items 6173828[/snapback] Og det var jammen meg på tide Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Latterleg høge stats. Kor høg dps vil den beste 2h i Burning Crusade ha viss den skal scale med dette? 120? 130? Folk i purple blir endå meir godlike i forhold til folk i blues. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er ikke det litt poenget, da? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er ikke det litt poenget, da? 6174500[/snapback] Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vel i BC kommer det ut nye instancer, nye epics _og_ blues Men ja gear>skill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme! 6174523[/snapback] Egentlig ikke. BWL-magen har antagelig brukt mer tid og gull enn Strat/Scholo/DM/*BRS-magen. Det blir litt som å si at det er urettferdig at en høyt utdannet lege kan kjøpe en tøffere bil enn en med minstelønn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er ikke det litt poenget, da? 6174500[/snapback] Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme! 6174523[/snapback] er jo enda mer urettferdig hvis en mage i blått skulle vært helt likestilt med en mage som spiller 6-7 timer daglig og bruker flere gull hver dag. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme! 6174523[/snapback] Egentlig ikke. BWL-magen har antagelig brukt mer tid og gull enn Strat/Scholo/DM/*BRS-magen. Det blir litt som å si at det er urettferdig at en høyt utdannet lege kan kjøpe en tøffere bil enn en med minstelønn. 6174614[/snapback] Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko. Endret 25. mai 2006 av fenris1911 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko. 6174766[/snapback] Noen er heldigere mtp guild enn andre. Har man personlige kompiser i über-PvE-guildet på serveren, så kommer man gjerne inn uten noe voldsomt om og men. Folk som bare logger på når det er raid og logger av like etter, pleier vanligvis ikke å vare så lenge i et guild. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko. 6174766[/snapback] Noen er heldigere mtp guild enn andre. Har man personlige kompiser i über-PvE-guildet på serveren, så kommer man gjerne inn uten noe voldsomt om og men. Folk som bare logger på når det er raid og logger av like etter, pleier vanligvis ikke å vare så lenge i et guild. 6174891[/snapback] Stemmer bra nok i guilden vår, det har vært folk som bare logger på under raids, de blir vanligvis ikke valgt ut etter en tid når det kommer andre folk som egentlig stiller opp mye mer for guilden, det er ikke bare under announced raids du kan hjelpe guilden, det er alltid noe som skjer Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Siden de siste classene fikk sine legendarys og ikke shaman kunne få dette, betyr det at Sulfaras Hand of Ragnaros er Shaman/Paladin våpen ettersom det ellers bare er warriors som kan bruke dette og de har jo allerede Thunderfury sammen med rogues. Da har alle classes en legendary de kan få hver Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Huntards da badbeer? De kan få, men har ingen nytte. Alle de andre har. *le av huntere* Endret 23. juni 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Siden de siste classene fikk sine legendarys og ikke shaman kunne få dette, betyr det at Sulfaras Hand of Ragnaros er Shaman/Paladin våpen ettersom det ellers bare er warriors som kan bruke dette og de har jo allerede Thunderfury sammen med rogues. Da har alle classes en legendary de kan få hver 6369535[/snapback] Vil ikke si meg enig i det du sier her. Jeg har fortsatt til gode å se et legendary våpen som er beregnet på paladins og shamans. Sulfuras, Hand of Ragnaros er først og fremst et warrior våpen. Et paladin/shaman legendary våpen ville vært noe ala Sulfuras, bare at den har int i tillegg. Gjerne strength, stamina og intellect sånn som Herald of Woe. Nei, gi oss et skikkelig paladin/shaman legendary 2H våpen spør du meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 10/13 på serveren vår er paladins med sulfuras Lenke til kommentar
wailer Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Siden de siste classene fikk sine legendarys og ikke shaman kunne få dette, betyr det at Sulfaras Hand of Ragnaros er Shaman/Paladin våpen ettersom det ellers bare er warriors som kan bruke dette og de har jo allerede Thunderfury sammen med rogues. Da har alle classes en legendary de kan få hver 6369535[/snapback] Vil ikke si meg enig i det du sier her. Jeg har fortsatt til gode å se et legendary våpen som er beregnet på paladins og shamans. Sulfuras, Hand of Ragnaros er først og fremst et warrior våpen. Et paladin/shaman legendary våpen ville vært noe ala Sulfuras, bare at den har int i tillegg. Gjerne strength, stamina og intellect sånn som Herald of Woe. Nei, gi oss et skikkelig paladin/shaman legendary 2H våpen spør du meg. 6369574[/snapback] rundt 10 pallys på servern våres også.. etter at bwl kom vil heller warrior ha untamed blade eller askandi pga av sverd spec Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så mange nice ting i Naxx, mmm... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Vet det er mange paladins som har Sulfuras. Men som paladin kunne jeg tenkt meg et legendary våpen ala Herald of Woe, bare med +spelldamage og holy damage proc. Ellers så er det mulig det bare er jeg som ikke liker Sulfuras. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå