Gå til innhold

Trenger forslag til ny tastatur... (IKKE gamer!)

Anbefalte innlegg

Har så langt sett på Logitech OEM UltraX Media Keyboard ...

6167745[/snapback]

Har dette her og er meget fornøyd, kvalitet for billig penger og bra tastatur....

6338041[/snapback]

har også d tastaturet og d er d beste tastaturet jeg har prøvd...

funker like bra til gaming som til skriving også tar d liten plass...

anbefales på d sterkeste :thumbup:

PS: ikke søl jus på d da blir knappan treige og dem er vankelige å vaske...

hadde den forrige modellen av detta tastaturet og d blei ødelagt av at brorenmin sølte jus på d... men d va så bra at jeg kjøpte den nyere modellen :) (på hannes regning)

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det skulle være svært vanskelig å finne seg ny tastis...

Saitek blir for dyr (ja, dessverre), ikke går det tydeligvis ann å slå av lyset heller. Logitech OEM UltraX ble for lik den jeg allerede har. Hipercom det samme.

Er det noen som har en helt vanlig DELL tastis (uten noen mediatull o.l) fra før? Er på utkikk etter tastis som er mindre enn det og som ikke er for dyr (og helst uten media-knapper).

Ingen som har noen flere forslag?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Se her du. Digg og skrive med og bra hurtigknapper. Anbefales! :w00t:

6183353[/snapback]

Den der har jeg prøvd meg på, 2 ganger, og med begge jeg fikk tak i så "hang" tastene slik at når jeg skrev i word så kom det plutselig en hel haug av en bokstav, dette hendte ved tasting av flere steder på tastaturet.. men ikke konsekvent på noen som helst måte.. VELDIG irriterende!

Men digge taster da iaff.. :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, jeg har plutselig tatt en litt helmovending her... Jeg spiller spill, ja, men er ikke på utkikk etter noe hardcore gaming tastatur... Vil Logitech OEM UltraX fremdeles fungere greit nok..? Men som sagt; Er bare 1-2 spill jeg spiller... Har slitt med å finne tastis jeg. Kjøpte UltraFlat til Logitech... Ble FOR fort fettete...

Lenke til kommentar

Hva med Microsoft Comfort Curve 2000. Tastene har et veldig behagelig mykt anslag og er noe av det mer lydløse jeg har prøvd (bedre enn Ultra X-tastene), og i tastehøyde ligger de et sted mellom vanlige og laptoptaster. Det at det er litt buet er en tilvenningssak, men skriver du mye er det kun en tilvenning til det bedre vil jeg tro.

Edit: Det har et par "media"-knapper, men det slipper man snart ikke unna på noen tastaturer. Det er uansett ikke noe som gjør tastaturet nevneverdig stort. Men for 170kr er det masse tastatur for pengene...

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Jeg gikk igjennom en runde hvor jeg lette etter tastatur for et års tid siden. Selv både skriver og spiller jeg, så jeg ville ha et som var bra til begge deler. Først kjøpte jeg et Logitech tastatur av omtrent den typen her. Dette var grusomt å både skrive og spille med, selv om mange anbefalte det. Det var grusomt å skrive med siden man måtte trykke tastene så langt ned. Det var grusomt å spille med siden SPACE-tasten var direkte tung å trykke ned, noe som blir absurd hvis man spiller FPS. Deretter kjøpte jeg et Logitech Ultra X-tastatur, som var glimrende å skrive med. Veldig behagelig, på linje med min bærbare Dell Inspiron, som er det beste jeg har vært borti når det gjelder skriving. Men Ultra X-tastaturet fungerte dårlig til spill, siden raske trykk ofte ikke ble registrert skikkelig. Jeg endte opp med et Labtech-tatstaur av den tynne typen, som fungerer veldig fint til begge deler. Dvs. det er ikke like godt å skrive på som Logitechs Ultra X, men fortsatt bra å skrive på og det er bedre å spille på. Jeg tør anbefale det, og det koster under 100 kroner: Labtec Ultra-Flat Keyboard :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...