Shoo Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Er på utkikk etter ny tastatur. Dell-tastaturet jeg har nå, er for stor og bråkete. Tastaturet trenger ikke å være særlig "high-tech", akkurat... Jeg gjør unna en god del skriverier og gamer så og si aldri. Stiller følgende "krav" til tastaturet: - norske (æ, å og ø) bokstaver - IKKE mediataster * - liten, men ikke _for_ liten... - gode/stille taster - tastaturet bør/kan ha numeriske taster * = Mediataster behøver jeg ikke, men finnes det tastatur som er god nok, men som har mediataster, er det greit. Har så langt sett på Logitech OEM UltraX Media Keyboard ... Noen som har noen forslag/kommentarer/tips? Takker på forhånd. Endret 24. mai 2006 av Shoo Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 har det tastaturet og det er genialt, deilig å trykke på, passe stort, billigt, ikke 250 snarveier, har 8(vist jeg husker rett) som sitter over f tastene Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eventuelt Logitech Deluxe Logitech Deluxe. Billig, pent og enkelt. Godt å skrive på. Tastene er ikkje slik som på bildet. Det er vanlige taster. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Se her du. Digg og skrive med og bra hurtigknapper. Anbefales! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikkje mediataster og det skal vere lite. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Saitek eclipse Knall godt tastatur, utrolig digg å skrive på, så å si lydløse taster, skikkelig knall, nesten ingjen media knapper.. Og lyset kan skrus av om du ikke liker det.. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Takker så meget for forslagene. Hvor liten er Saitek i forhold til Logitech OEM UltraX og Logitech Deluxe? Saitek var dessuten noe dyr da... Er ikke på jakt etter noe high-tech, men må si at Saitek ser bra ut. Har forstått at Saitek II kommer i sommer, men denne blir vel enda dyrere enn sin forgjenger, noe som blir noe dyrt for en tastatur. Noen som har flere erfaringer å komme til OEM'en, Deluxe og Saitek. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har prøvd Saitek Eclipse Keyboardet litt og det er veldig bra, holdt på å kjøpe det men det var noe tull med kontoen min (ingen dekning ) Selv om jeg ikke har brukt det så mye gav det inntrykk av å vere høy kvalitet og prisen er jo bra. Godt keyboard er gull verdt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Takker så meget for forslagene. Hvor liten er Saitek i forhold til Logitech OEM UltraX og Logitech Deluxe? Saitek var dessuten noe dyr da... Er ikke på jakt etter noe high-tech, men må si at Saitek ser bra ut. Har forstått at Saitek II kommer i sommer, men denne blir vel enda dyrere enn sin forgjenger, noe som blir noe dyrt for en tastatur. Noen som har flere erfaringer å komme til OEM'en, Deluxe og Saitek. 6186597[/snapback] Tastaturet er ikke stort, praktisk og lite, ville spart opp til det, verdt vær ensete krone.. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hvordan er størrelsen til Saitek og Logitech Deluxe tastaturet i forhold til Dell sin tastatur? (helt vanlig Dell tastatur) Vurderer å gå for Logitech'en eller Saitek, men er enda litt usikker, desverre. Har dere noen forslag å komme med, kanskje? Er opptatt av at tastisen skal være liten, men ikke _for_ liten heller... Lenke til kommentar
xSorAxSaNx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Annbefaler "Creative Multimedia Keyboard DW 8000" veldig billig i forhold til kvaliteten på tastaturet.. kjøpte den hos databutikken.com Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Se her du. Digg og skrive med og bra hurtigknapper. Anbefales! 6183353[/snapback] Enig der Veldig bra tastatur. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 De tastaturene som FredricC og Sora nevner er litt for store enn den jeg allerede har nå. Dessuten, jeg vil ha tastis uten eller med svært _få_ mediaknapper... Lenke til kommentar
xSorAxSaNx Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det enkleste tastaturet .. forsåvitt en av di beste jeg har hatt ever er Labtec Standard Keyboard http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306844 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=16533 Ingen media taster .. et slik standard tastatur til en veldig liten slump penger. du har også Trust Slimline Keyboard NO Tastatur, USB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308120 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Labtec og Trust-produkter vil jeg ikke unne min værste fiende å bruke Ekstremt, EKSTREMT lav kvalitet på de tingene. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Hmm... Ingen som har noen flere kandidater å komme med..? Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Se her du. Digg og skrive med og bra hurtigknapper. Anbefales! 6183353[/snapback] Kjøpte nettopp ny pc, og valgte dette tastaturet, men angrer. -F-knappene er runde og små -Home, end page up/down osv er helt bytta om på, så om du er vant til å bruke disse blir det helt merkelig Det som du refererer til i din første post derimot er digg! Helt plain, standard oppsett, godt å skrive på. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Snart kommer Optimus Keyboard Det lanseres End 2006. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjøp saitek-tastaturet. Er værdt kronene.... Godt å skrive på,kvalitet,lydløst. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har så langt sett på Logitech OEM UltraX Media Keyboard ... 6167745[/snapback] Har dette her og er meget fornøyd, kvalitet for billig penger og bra tastatur.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå