Gå til innhold

Trenger forslag til ny tastatur... (IKKE gamer!)

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ny tastatur. Dell-tastaturet jeg har nå, er for stor og bråkete.

Tastaturet trenger ikke å være særlig "high-tech", akkurat... Jeg gjør unna en god del skriverier og gamer så og si aldri.

Stiller følgende "krav" til tastaturet:

- norske (æ, å og ø) bokstaver

- IKKE mediataster *

- liten, men ikke _for_ liten...

- gode/stille taster

- tastaturet bør/kan ha numeriske taster

* = Mediataster behøver jeg ikke, men finnes det tastatur som er god nok, men som har mediataster, er det greit.

Har så langt sett på Logitech OEM UltraX Media Keyboard ...

Noen som har noen forslag/kommentarer/tips?

Takker på forhånd.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så meget for forslagene.

Hvor liten er Saitek i forhold til Logitech OEM UltraX og Logitech Deluxe? Saitek var dessuten noe dyr da... Er ikke på jakt etter noe high-tech, men må si at Saitek ser bra ut. Har forstått at Saitek II kommer i sommer, men denne blir vel enda dyrere enn sin forgjenger, noe som blir noe dyrt for en tastatur.

Noen som har flere erfaringer å komme til OEM'en, Deluxe og Saitek.

Lenke til kommentar

Har prøvd Saitek Eclipse Keyboardet litt og det er veldig bra, holdt på å kjøpe det men det var noe tull med kontoen min (ingen dekning :roll: )

Selv om jeg ikke har brukt det så mye gav det inntrykk av å vere høy kvalitet og prisen er jo bra. Godt keyboard er gull verdt

Lenke til kommentar
Takker så meget for forslagene.

Hvor liten er Saitek i forhold til Logitech OEM UltraX og Logitech Deluxe? Saitek var dessuten noe dyr da... Er ikke på jakt etter noe high-tech, men må si at Saitek ser bra ut. Har forstått at Saitek II kommer i sommer, men denne blir vel enda dyrere enn sin forgjenger, noe som blir noe dyrt for en tastatur.

Noen som har flere erfaringer å komme til OEM'en, Deluxe og Saitek.

6186597[/snapback]

Tastaturet er ikke stort, praktisk og lite, ville spart opp til det, verdt vær ensete krone.. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er størrelsen til Saitek og Logitech Deluxe tastaturet i forhold til Dell sin tastatur? (helt vanlig Dell tastatur)

Vurderer å gå for Logitech'en eller Saitek, men er enda litt usikker, desverre. Har dere noen forslag å komme med, kanskje? Er opptatt av at tastisen skal være liten, men ikke _for_ liten heller...

Lenke til kommentar
Se her du. Digg og skrive med og bra hurtigknapper. Anbefales! :w00t:

6183353[/snapback]

Kjøpte nettopp ny pc, og valgte dette tastaturet, men angrer.

-F-knappene er runde og små

-Home, end page up/down osv er helt bytta om på, så om du er vant til å bruke disse blir det helt merkelig

Det som du refererer til i din første post derimot er digg! Helt plain, standard oppsett, godt å skrive på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...