faaeri Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Galleriet på akam har ikke vært bra nok, og vi har derfor utviklet et nytt. All funksjonaliteten er ikke på plass ennå, men dette vil komme etter hvert. Siden vi har utviklet det selv, vil vi ha store muligheter til å legge til den funksjonaliteten det er behov for. Les mer Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er dette som vil bli blant annet ett bildekritikkgalleri? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva med bilder som ikke er tatt med kamera? Det hadde vært litt kult å ha et galleri der en kunne visse frem slike bilder, enten en har brukt et 3D program og rendret eller et bilde redigerings program eller en blanding muligens også med fotografi. Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er dette som vil bli blant annet ett bildekritikkgalleri? 6168506[/snapback] Vi har tenkt på mulighet for å bruke dette galleriet for bildekritikk i kombinasjon med forumet når vi designet galleriet. Dermed kan vi legge til bildekritikk senere, og det er absolutt noe vi har lyst til å gjøre :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg håper virkerlig det vil bli mulig å sortere etter temaer... Det vil si: dyrebilder, vinterbilder, sommerbilder etc. Og gjerne underkategorier til slike store generelle kategorier også. Og en mulighet til å finne alle bilder tatt av en spesiell fotograf. Lenke til kommentar
amund Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg håper virkerlig det vil bli mulig å sortere etter temaer... Så lenge dette er informasjon som legges inn samtidig med bildet er dette mulig å få til. Dette dreier seg i grunn om hvor mye informasjon man velger å legge inn om hvert bilde, og hvordan denne informasjonen skal organiseres. Slik jeg ser det blir temaer mer aktuelt når vi snakker om brukeropplasting/bildekritikk, enn når vi viser bilder tatt i forbindelse med test av et kamera slik vi gjør i dag. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg