H4ngm4N Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Et bra album er hvertfall Eluveitie med Spirit. Fantastisk bra folkemetall etter min smak. sang her. Jøss, er ikke ofte jeg kicker på folkemetall, men dette synes jeg var meget bra. Må skjekkes ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Frank Klepacki - Command and Conquer - Red Alert Official Soundtrack Frank har laget mange nydelige sanger, men denne CD'n er rett og slett perfeksjon helt ut til fingerspissene. Fantastisk musikk til et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) haha, LarsP, du overasker meg! men jeg er slettes ikke uenig, red alert er kanskje det beste spillet jeg noensinne har spilt, og musikken husker jeg som om det skulle vært i går. Hell March er og blir en klassiker av de store. Endret 15. juni 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hell March er og blir en klassiker av de store. Hell March er rå. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 U2 - How to dismantle an atomic bomb U2 - All that you can't leave behind Pearl Jam - Pearl Jam TOOL - 10,000 days Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Et annet album som fortjener seks er Nickelback - All the Right Reasons folk skal få ha sin egen musikk smak, men denne var drøy Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) repetivt, repetivt, repetivt.. alvorlig talt.. Nickelback terningkast 6? nei tror ikke det Endret 20. juni 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Et annet album som fortjener seks er Nickelback - All the Right Reasons folk skal få ha sin egen musikk smak, men denne var drøy 6346243[/snapback] Folk skal få mene hva de vil så lenge de er enig med deg? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Folk skal få mene hva de vil så lenge de er enig med deg? smile.gif hæ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen liker sjokolade og noen liker jordbær. Det er ikke noe som er rett eller galt med musikksmak, uansett hvor vondt du syns jordbær smaker. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Noen liker sjokolade og noen liker jordbær. Det er ikke noe som er rett eller galt med musikksmak, uansett hvor vondt du syns jordbær smaker. 6349636[/snapback] Dette sier seg selv (men var nødvendig å påpeke!) Kom med deres album, eller hold munn, dere gjør tråden uleselig 2000 tidsgrensa gjør det vanskelig, på den andre sida trenger jeg kanskje en liten oppdatering og da er jo tråden fin. Hører veldig mye på musikk lagd 1995-2000 (var dette en gullalder i mange sjangre, eller er det bare meg?) I og med at Kent, Ayreon, System of A Down og White Stripes allerede er nevnt, gidder jeg ikke si mer om disse enn at de er i riktig tråd aviens 6er album, etter år 2000: Airwave - Belive - 2004 Det kjedelige coveret skjuler en undervurdert perle innen trance. Sømløst album, uten noen store hits, bare fine musikklandskaper. 2 CD'er trekker opp. Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Penger - 2004 "Alla e på veg ut mot dansgolvet, va fan e det her för nån ting?". Fremstår som en frisk regnskur, i en tid med nasjonal og internasjonal tørke innen non-dancefloor hip-hop. Etter min mening Skandinavias beste hip-hop produsent og ditto beste rapper gjør det de kan best, på samme skive. Litt få låter trekker ned, egentlig en femmer, men får pluss for skamløs fanboy faktor. video: Måste Seja Hei Endret 21. juni 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå