Gå til innhold

Album som fortjener 6 etter 2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, LarsP, du overasker meg!

men jeg er slettes ikke uenig, red alert er kanskje det beste spillet jeg noensinne har spilt, og musikken husker jeg som om det skulle vært i går.

Hell March er og blir en klassiker av de store.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

U2 - How to dismantle an atomic bomb

U2 - All that you can't leave behind

Pearl Jam - Pearl Jam

TOOL - 10,000 days

Lenke til kommentar
Et annet album som fortjener seks er Nickelback - All the Right Reasons

:no:

folk skal få ha sin egen musikk smak, men denne var drøy

6346243[/snapback]

Folk skal få mene hva de vil så lenge de er enig med deg? :)

Lenke til kommentar
Noen liker sjokolade og noen liker jordbær. Det er ikke noe som er rett eller galt med musikksmak, uansett hvor vondt du syns jordbær smaker.

:)

6349636[/snapback]

Dette sier seg selv (men var nødvendig å påpeke!) Kom med deres album, eller hold munn, dere gjør tråden uleselig :thumbdown:

2000 tidsgrensa gjør det vanskelig, på den andre sida trenger jeg kanskje en liten oppdatering og da er jo tråden fin. Hører veldig mye på musikk lagd 1995-2000 (var dette en gullalder i mange sjangre, eller er det bare meg?)

I og med at Kent, Ayreon, System of A Down og White Stripes allerede er nevnt, gidder jeg ikke si mer om disse enn at de er i riktig tråd ;)

aviens 6er album, etter år 2000:

utennavn27zs.jpg

Airwave - Belive - 2004  Det kjedelige coveret skjuler en undervurdert perle innen trance. Sømløst album, uten noen store hits, bare fine musikklandskaper. 2 CD'er trekker opp.

legender_bakside.jpg

Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Penger - 2004 "Alla e på veg ut mot dansgolvet, va fan e det her för nån ting?". Fremstår som en frisk regnskur, i en tid med nasjonal og internasjonal tørke innen non-dancefloor hip-hop. Etter min mening Skandinavias beste hip-hop produsent og ditto beste rapper gjør det de kan best, på samme skive. Litt få låter trekker ned, egentlig en femmer, men får pluss for skamløs fanboy faktor.

video: Måste Seja Hei

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...