Herr Brun Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium Dream Theater - Metropolis pt. 2: Scenes from a Memory Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence Tool - Lateralus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Old Mans Child - Vermin Old Mans Child - In Defiance Of Existence Old Mans Child - Revelation 666 System of a Down - Toxicity Rammstein - Reise Reise Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - Dance of Death Iron Maiden - Rock in Rio Katatonia - The Great Cold Distance Manowar - Warriors of the World Flere også, men de jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Her deles sekserne ut i bøtter og spann. Nesten så det mister sin effekt. Jeg kan nevne ett album, i alle fall: Bents "Ariels" er noe av det vakreste som er lagd av chilloutmusikk. Kan anbefales til alle og enhver; våre trofaste Britney-elskere og Burzum-tilbedere. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Her deles sekserne ut i bøtter og spann. Nesten så det mister sin effekt. 6180519[/snapback] Ja, vet. Veldig mye fanboy-opplegg her. Jeg har enda ikke helt bestemt meg hvilke jeg vil nevne. Uhm.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Dream Theater - Metropolis pt. 2: Scenes from a Memory 1999. Her deles sekserne ut i bøtter og spann. Nesten så det mister sin effekt. Det tyder jo bare på at det lages mye bra musikk for tiden. Jeg nevnte 15 album, og det er 15 album som er så sinnsykt knall at de absolutt fortjener en sekser. Det var noen fler jeg vurderte, men jeg var i tvil, så jeg tok dem ikke med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Dream Theater - Metropolis pt. 2: Scenes from a Memory 1999. Ahh. Woops. Jeg innbilte meg at den kom ut i 2000. Velvel, den fortjener seks uansett. Et annet album som fortjener seks er Nickelback - All the Right Reasons Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det tyder jo bare på at det lages mye bra musikk for tiden. Jeg nevnte 15 album, og det er 15 album som er så sinnsykt knall at de absolutt fortjener en sekser. Det var noen fler jeg vurderte, men jeg var i tvil, så jeg tok dem ikke med. 6181079[/snapback] 15 album er jo ikke mye blandt de hundrevis, tusenvis som har blitt laget.. noen sekseralbum vil det jo alltids være Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 De jeg kommer på i farten: Kaizers Orchestra - Ompa Til Du Dør System Of A Down - Mesmerize <3 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) T.I. King Det var på første plass på Billboard i et par uker. Nå ligger det på 16 plass. Endret 28. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tool - Lateralus Tool - Salival Wilco - Yankee Hotel Foxtrot Sonic Youth - Murray Street Sonic Youth - Sonic Nurse Johnny Cash - The Man Comes Around Isis - Oceanic Interpol - Turn On The Bright Lights A Perfect Circle - Thirteenth Step Sigur Ròs - Takk Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tool - 10,000 Days Explosions In The Sky - The Earth Is Not A Cold Dead Place Mogawi - Happy Songs For Happy People og Rock Action Isis - Oceanic The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Blood Brothers - Crimes Enslaved - Isa Tindersticks - Live At The Botanique 2001 Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 T.I. King Det var på første plass på Billboard i et par uker. Nå ligger det på 16 plass. 6192947[/snapback] Du er min aller beste venn onyX, Jeg hadde akkurat tenkt til å nevne det albumet her nå T.I. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Pendulum, Hold Your Colour.. Hørt veldig mye på i det siste.. Rå Drum 'n' Bass Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er et fett album, men jeg blir lei etter hvert. Ikke mye variasjon og innovasjon. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Mye mulig, men jeg liker det. Sliter med å finne andre artister på samme nivå. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Opeth - Ghost Reveries Arch Enemy - Doomsday Machine Trivium - Ascendancy Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Rask oppramsing over de jeg kommer på i farta: Katatonia - The Great Cold Distance Katatonia - Viva Emptiness Katatonia - Last Fair Deal Gone Down Novembre - Novembrine Waltz Winds - The Imaginary Direction Of Time Age Of Silence - Acceleration Anekdoten - Gravity My Dying Bride - The Dreadful Hours Porcupine Tree - In Absentia Porcupine Tree - Deadwing Riverside - Second Life Syndrome Arcturus - The Sham Mirrors Solefald - In Harmonia Universali Lilitu - Memorial EDIT: oioi, kom nettopp på at jeg hadde glemt av selveste Anathema! Så: Anathema - A Natural Disaster Anathema - A Fine Day To Exit Endret 28. mai 2006 av qweac Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 3 Doors Down - Seventeen Days Da Vinic - Music Inspired By DA VINCI Dire Straits - Private Investigations the Best Eminem - Curtain Call- The Hits Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Coldplay - X&Y U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå