KjellSpell Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hello:D Eg har tenkt og kjøpe switch, men eg ska drive dc++ server på den må eg da oppne noen porter? Vist eg må det så kosen jør eg det? Switchen eg ska ha er: http://www.psdata.no/ps.asp?it=128350 Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 En vanlig switch har ikke mulighet for å stenge porter. Derfor trenger du ikke å åpne porter. På routeren din derimot, er det mulig du må gjøre noen endringer portforward.com er ett godt sted å begynne Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Det er ikkje en router det er en Switch Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det var derfor jeg sa: En vanlig switch har ikke mulighet for å stenge porter. Derfor trenger du ikke å åpne porter. 6167645[/snapback] Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Så då går det helt fint og lage dc++ hub med YnHub? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, dette bør gå fint hvis du setter opp ROUTEREN. Switchen kan ikke konfigureres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå