Gå til innhold

Har Rockstar skutt gullfuglen igjen?


Anbefalte innlegg

Skal ikke så mye til for å skyte en gullfugl, å gå tilbake til enkle konsept og ikke prøve å bite over for mye har ofte vist seg å være effektivt. Buzz gjorde det med å svare på spørsmål, og singstar gjorde det med, ja... synging. Selv om disse også spiller mye på andre kontrollere så er prinsippet det samme, KISS!

 

(Keep it simple stupid)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg tenker jeg holder av med å kjøpe dette, frem til det kommer en demo på marketplace. Frykter at det fort kan være en one-trick pony, og at det blir kjedelig og repetetivt altfor fort. De av dere som har spillet, synpunkter på dette?

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg holder av med å kjøpe dette, frem til det kommer en demo på marketplace. Frykter at det fort kan være en one-trick pony, og at det blir kjedelig og repetetivt altfor fort. De av dere som har spillet, synpunkter på dette?

6234928[/snapback]

har spillet jeg, veldig nervepirrende å spennende spill helt klart. et friskt pust i samlingen. man går ikke fort lei så lenge man ikke er veldig dårlig tror jeg :innocent:

Lenke til kommentar

Har spilt Table Tennis et par dager , og må bare si at jeg har det virkelig artig med dette spillet.

 

Gameplayet er så unikt bra, grafikken er glimrende, og intensiteten når man spller på live(eller to player ), slår det meste jeg har vært borti.

 

Om man blir lei spillet fort? Jeg har sikkert 12 timer bak meg de siste dagene og elsker spillet mer og mer.

 

 

Legger ved en link jeg fant på youtube der man kan se to bra "rallys"

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...