Gå til innhold

Har Rockstar skutt gullfuglen igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er region fritt! 311 kr. inkl. porto fra Canada:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=11081

 

De sender fra privat adresse og merker pakken verdi under 200kr. slik at man slipper toll. Har kjøpt X360 spill fra de før - funker som bare det. Jeg la inn bestilling på Table Tennis tidligere i dag nå er det postet. Har spillet om 3 dager.

6175874[/snapback]

Gjør de det automatisk med alle spill en kjøper derfra? I såfall er det jo mye penger å spare fra å handle derfra!

Ser at det er en del spill som er regionfrie også.. :dribble:

Lenke til kommentar
Spillet er region fritt! 311 kr. inkl. porto fra Canada:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=11081

 

De sender fra privat adresse og merker pakken verdi under 200kr. slik at man slipper toll. Har kjøpt X360 spill fra de før - funker som bare det. Jeg la inn bestilling på Table Tennis tidligere i dag nå er det postet. Har spillet om 3 dager.

6175874[/snapback]

Gjør de det automatisk med alle spill en kjøper derfra? I såfall er det jo mye penger å spare fra å handle derfra!

Ser at det er en del spill som er regionfrie også.. :dribble:

6175933[/snapback]

 

Jepp!

Lenke til kommentar
koster 399,- på komplett. men det er lenge nok til det kommer ut til at jeg vurderer å bestille, når et spill er region fritt, er det da 100 % likt det man får kjøpt i norge?

6177709[/snapback]

 

Eneste forskjell er at det står NTSC på coveret istedet for PAL, men det FUNGERER på PAL-maskinger om Video Games Plus har kategorisert det som "region free". De har testet det.

 

Har bare positive erfaringer med Video Games Plus. De er også veldig raske med å poste ordren. Begge ganger jeg har bestilt er ordren postet etter 1-2 timer. Mitt Table Tennis ligger i postkassa på mandag eller tirsdag vil jeg tro.

 

Edit: Typo, sikkert flere ;)

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar
Spillet er region fritt! 311 kr. inkl. porto fra Canada:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=11081

 

De sender fra privat adresse og merker pakken verdi under 200kr. slik at man slipper toll. Har kjøpt X360 spill fra de før - funker som bare det. Jeg la inn bestilling på Table Tennis tidligere i dag nå er det postet. Har spillet om 3 dager.

6175874[/snapback]

Gjør de det automatisk med alle spill en kjøper derfra? I såfall er det jo mye penger å spare fra å handle derfra!

Ser at det er en del spill som er regionfrie også.. :dribble:

6175933[/snapback]

 

Jepp!

6185268[/snapback]

 

Det er jo nesten for godt til å være sant! Men det skal definitivt testes! Takker for tipset :)

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Bestilte spillet fra Videogames Plus i Canada som andre her har gjort på mandag og fikk spillet igår (torsdag). Det er raskere levering enn jeg er vant med fra webshopper i Norge (Komplett f.eks). Meget imponerende og jeg nøler ikke med å bestille derifra igjen. Selve spillet er konge, og jeg ble umiddelbart hektet selv om jeg bare spilte offline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...