Gå til innhold

Har Rockstar skutt gullfuglen igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er region fritt! 311 kr. inkl. porto fra Canada:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=11081

De sender fra privat adresse og merker pakken verdi under 200kr. slik at man slipper toll. Har kjøpt X360 spill fra de før - funker som bare det. Jeg la inn bestilling på Table Tennis tidligere i dag nå er det postet. Har spillet om 3 dager.

6175874[/snapback]

Gjør de det automatisk med alle spill en kjøper derfra? I såfall er det jo mye penger å spare fra å handle derfra!

Ser at det er en del spill som er regionfrie også.. :dribble:

Lenke til kommentar

De sender fra privat adresse og merker pakken verdi under 200kr. slik at man slipper toll. Har kjøpt X360 spill fra de før - funker som bare det. Jeg la inn bestilling på Table Tennis tidligere i dag nå er det postet. Har spillet om 3 dager.

6175874[/snapback]

Gjør de det automatisk med alle spill en kjøper derfra? I såfall er det jo mye penger å spare fra å handle derfra!

6175933[/snapback]

Jepp!

Lenke til kommentar
koster 399,- på komplett. men det er lenge nok til det kommer ut til at jeg vurderer å bestille, når et spill er region fritt, er det da 100 % likt det man får kjøpt i norge?

6177709[/snapback]

Eneste forskjell er at det står NTSC på coveret istedet for PAL, men det FUNGERER på PAL-maskinger om Video Games Plus har kategorisert det som "region free". De har testet det.

Har bare positive erfaringer med Video Games Plus. De er også veldig raske med å poste ordren. Begge ganger jeg har bestilt er ordren postet etter 1-2 timer. Mitt Table Tennis ligger i postkassa på mandag eller tirsdag vil jeg tro.

Edit: Typo, sikkert flere ;)

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar

6175874[/snapback]

6175933[/snapback]

Jepp!

6185268[/snapback]

Det er jo nesten for godt til å være sant! Men det skal definitivt testes! Takker for tipset :)

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Nå må dere bare passe på å ikke skylde på Rockstar, hvis dere skulle finne på å gå amok med bordtenniskøllene i det virkelige liv. :)

6188296[/snapback]

:lol: :lol: :lol: Jaevlig bra!

Jeg er glad min lillebror har Xbox 360 naa jeg :love: Dette ser virkelig toefft ut!

Lenke til kommentar

Da var det endelig penger på min ellers så utslitte bankkonto og Table Tennis er bestilt hos Gamezone.

Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill. Har lest endel på utenlandske forumer om spillet ,og folk går nesten bananas over hvor artig det er.

Lenke til kommentar

Top Spin 2 skal vel også være bra til 360.. Leste en plass at det var å anbefale hvis du foretrakk å bygge opp en spiller fra grunnen av, mens Tabletennis var best hvis du ville spille multiplayer.. :)

Så det er jo også noe å sjekke ut om du liker Tennis. :-/

Lenke til kommentar

Bestilte spillet fra Videogames Plus i Canada som andre her har gjort på mandag og fikk spillet igår (torsdag). Det er raskere levering enn jeg er vant med fra webshopper i Norge (Komplett f.eks). Meget imponerende og jeg nøler ikke med å bestille derifra igjen. Selve spillet er konge, og jeg ble umiddelbart hektet selv om jeg bare spilte offline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...