Akira Kurosawa Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Vil gjerne ha konstruktiv kritikk (begge veier) smile.gif Hva kan jeg forbedre? Edit:Fikset bildelenkene (tror jeg) Endret 24. mai 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville begynt med å forandret på linken til bildene slik at de faktisk vises. Det står bare "user posted image".. Legg de inn på www.sportsfiske.nu/foto, gratis og greit. En tjeneste drevet av en inne på forumet her, uten at jeg husker hvilken bruker. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Oj hmm, skal fikse det når jeg kommer hjem, er på skolen nå. Edit: Fikse! Ikke fiske! Endret 24. mai 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Fikset bildene nå Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 skal jeg vere helt ærlig ser det ut som noen helt normale bilder liksom synst det ikke var noe spesielt med bildene bare at de var gjort om til svart hvit men er ikke sikkert at du prøvde å gjøre de so veldig spesielle heller da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Vet ikke helt, virker som veldig vanlige feriebilder for min del, bare i sort/hvitt.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Nei, ingen av disse bildene var noe spesielle Nr var alt for grått, nr2 var det beste, men ikke bra, mens nr 3 var alt for overeksponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå