MagnusW Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Min mor har nå bestilt seg en Acer Aspire 3634WLMi nå og jeg bare lurer på om det er noen som har erfaring med den eller lignende modeller? Den skal bare brukes til tekstbehandling, internett, e-mail og musikk så den burde jo være helt brukbar til det? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Min mor har nå bestilt seg en Acer Aspire 3634WLMi nå og jeg bare lurer på om det er noen som har erfaring med den eller lignende modeller?Den skal bare brukes til tekstbehandling, internett, e-mail og musikk så den burde jo være helt brukbar til det? 6167167[/snapback] Sitter på jobb og jobber med en nesten lik en. Ser ikke ut som denne maskinen liker Telenor sitt mobilkort .. Men ellers har jeg ikke hørt at brukerne klager noe serlig på dem:) Lenke til kommentar
goose Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Min mor har nå bestilt seg en Acer Aspire 3634WLMi nå og jeg bare lurer på om det er noen som har erfaring med den eller lignende modeller?Den skal bare brukes til tekstbehandling, internett, e-mail og musikk så den burde jo være helt brukbar til det? 6167167[/snapback] Sitter på jobb og jobber med en nesten lik en. Ser ikke ut som denne maskinen liker Telenor sitt mobilkort .. Men ellers har jeg ikke hørt at brukerne klager noe serlig på dem:) 6167505[/snapback] Hvordan er batteri levetiden på den? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Var å prøvde den hos min mor for første gang i dag. Da stod batteriet på 71% og det var 45 min igjen eller noe. Det høres fryktelig dårlig ut. Får håpe det var noe spesielt der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå