DR.Ekka Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 sitter her og monterer pc og har kommet til strømoppkoblingen nå. jeg har festet de fleste ledningene fra kabinettet til HK, men det er EN jeg ikke forstår hvor skal ! Det står HDD LED på den, men det står ikke noe om hvor den skal ! hjelp meg her. har et asus p4b533-v kalles den kanskje noe annet i bruksanvisningen ? dr.ekka Lenke til kommentar
streeter Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei! Jeg har asus p4b533-e, og der skal den på to pinner rett ovenfor de andre front-panel connectorene. Husk og sett den med skrifta på kontakten bakover i kabinettet, or u won't get the *blink*. Lykke til! Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 er det den det står "ide led" på ? trenger alle kontaktene å stå "rett vei" ? tusen takk Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har Asus A7V8X og der kaller man den IDE_LED1. Står under pkt. Hard disk activity LED. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 takk og takk ! Må alle kontaktene stå "rett vei" ? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Virker ikke lampa etter at du har koblet til er det bare å snu koblinga. Det er ingen fare for å gjøre noe galt hvis du kobler feil. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå