Gå til innhold

Microsoft Office 2007 betatesting!

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Jeg kan heller ikke aktivere :hrm:

Virker som det er noe feil her ja...

Men uansett,

jeg har hørt at det ikke skulle være noen norsk stavekontroll i noen av MS Office 2007 BETA versjonene...

Men ser ut som vi fikk det gitt, fordi jeg har det... Og den funker flott :thumbup:

Ellers så er jo utseende bare nydelig,

men tar litt tid for meg å bli vant til det nye meny systemet...

Men detta ser supert ut Microsoft :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker ikke å aktivere her heller. Får bare denne beskjeden:

The Activation Wizard is unable to find a connection to the Internet. Please make sure that your connection is working properly and then retry activation in a few minutes.

Uansett - kjempekjekt design, osv. Supert!

Lenke til kommentar
Får ikke aktivert min heller; i det hele tatt lasta ned.. når jeg starter SmartSource-saken og den spør etter emailen min sier den at det er feil email. der et ikke feil email. 100% sikkert.

6171034[/snapback]

Det skjedde med meg også, du må inn på siden der du fikk kodene igjen, også får du nå linker isteden for å bruke deg programmet...

Lenke til kommentar
Når går denne beta-versjonen ut på dato (for det regner jeg med at den gjør), og hva skjer da? Er det bare å avinnstallere eller legger den seg oppå min nåværende Office 2003 pakke?

6167003[/snapback]

Den går ut 1.februar 2007, og da vil den få begrenset funksjonalitet (hva nå det betyr).

6168441[/snapback]

men kan det kjøres sammen med office 2003? eller er det som med ie7, som erstatter ie6...

Lenke til kommentar
denne beta-versjonen, vil den blir mulig å bruke i evig tid? eller blir den deaktivert på en måte etter eksempelvis 30 dager?

6181724[/snapback]

Tror den skal vare litt lenger enn det. Tror det er snakk om et års tid, slik som Vista-betaen min.

Office 2003 er borte her. 2007 la seg oppå.

6181725[/snapback]

Ja, skulle ikke det skje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

*sukk*

Etter at installfilen rappa 500MiB RAM for å pakke ut installfilene fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk innstallere alikevel fordi jeg bare har SP1. Da holder jeg meg heller til Office 2003 :)

Lenke til kommentar
denne beta-versjonen, vil den blir mulig å bruke i evig tid? eller blir den deaktivert på en måte etter eksempelvis 30 dager?

6181724[/snapback]

Tror den skal vare litt lenger enn det. Tror det er snakk om et års tid, slik som Vista-betaen min.

Office 2003 er borte her. 2007 la seg oppå.

6181725[/snapback]

Ja, skulle ikke det skje?

6181739[/snapback]

Du har ne vista beta? hvor lastet du ned den fra då? link :)

Lenke til kommentar

Kan man legge inn Office 2007 på mer enn en pc?

Dvs, virker key på mer enn en pc? Har ikke funnet noe god informasjon på dette noe sted.....

Edit: Ja det virker, lagt inn på to maskiner med samme key. :thumbup:

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...