cybervision_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Skal ha meg ram til en bærbar og rammen har følgende specs: Kingston ValueRam PC5300 1024MB DDR2 SODIMM - CAS Latency: 5 - Effektiv frekvens: 667 MHz - Båndbredde: PC2-5300 Jeg har selv ram i min stasjonære som har CL2.5, og da tenkte jeg; "CL5, er ikke det ganske dårlig, eller er det normalt i bærbare?" Er dette bra ram eller? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Jeg tenker vel også det samme som deg, men siden det er DDR2 så kanskje det er anderledes. Tviler egentlig på at CL5 er ekstremt trege brikker, det virker ulogisk. Ser heller raske ut, i forhold til mine 2048RAM PC3200 CL3 Den effektive frekvensen er jo høyere, hmm nei jeg vet faktisk ikke. Har lurt på dette selv, spent. ?! "Anyone"? Endret 24. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 DDR2 ram har ofte høyere timings enn vanlig DDR. F.eks 5-5-5-15. Og dette er normalt for såpass høye frekvens. Du kan jo evnentuelt sette timings ned litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå