pleiadene Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg er møkk lei og provisert over at mobiltesterne hele tiden klager over og kritiserer tyngden og størrelsen på en mobil,er dere dumme eller?Tror dere at mobilprodusenetene kan stappe alt som måtte finnes av stasj i en mobil,og at mobilen skal veie 50 gram osv,de fleste jeg skjenner vil ha stor god skjerm,og masse utstyr ,program inni mobilen,hvordan skal man få til å få en stor skjerm i en liten mobil?er virkelig lei av å lese slik som dette amobil skreiv : W850i er ingen bikini-modell, og ville nok gjort seg svært dårlig i undertøysreklame. Sammenlignet med for eksempel Samsung D820 er nemlig W850i både stor og klumpete. Målene på 9,8 x 4,7 x 2,1 cm understreker det. stor å klumpete? se på bildet,mobilen forsvinner nesten i handa på han som holder den, mobiltestere forventer at mobilprodusenetene skal putte alt i mobilen,samtidig så forventer de at mobilen skal være så liten at den er usynlig eller hva i all verden er det de testerne forventer?jeg blir så provisert av deres holdninger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 mobiltestere forventer at mobilprodusenetene skal putte alt i mobilen,samtidig så forventer de at mobilen skal være så liten at den er usynlig eller hva i all verden er det de testerne forventer? 6166602[/snapback] Ja? Selfølgelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eg synest mange av dagens telefonar er for små. Skjermen er heilt grei, men knappane er så små at du nesten treff to tastar samtidig. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Om ikke liten, så slim (<17mm)! Ser du på feks Nokia E50 er den kun 4,35 cm bred og 1,55 cm tykk, noe som gjør den til kun 70 ccm. Og den mobilen har alt utenom WLAN, kamera og 3G. Et annet eksempel på en nærmest komplette mobil er W950i, og den er 1,5 cm tykk og 86 ccm. Om man fortsetter denne trenden med mindre telefoner ved hjelp av normal bredde samtidig som tynn vil mobilene bli mindre samtidig som man har plass til større skjerm og gode taster. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så du stemmer for å ha mobiler like store som en shuttle ? En MOBIL <-- Legg vekt på ordet MOBIL MOBIL MOBIL MOBIL. Noe som er "Mobile" er ting man kan ta med seg, man går ikke trar med store klubber i lomma. Lenke til kommentar
hgk5 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg synes dagens mobiler er noe for store og tunge. Før fargeskjermen kom, ble mobilene mindre og mindre. Men det stoppet opp fort. Grunnen er nok at folk ikke ønsker så bitteliten mobil. De blir for små til å taste på o.l. Mine maksmål er: Vekt: 100gram Høyde: 100mm Bredde: 45mm Tykkelse: 20mm CF110 er bitteliten og lett (noe av det letteste jeg vet om) S68 er jo også nokså liten/tynn og lett. Men nå er det så at det skal stappes alt mulig inn i en mobil, da kan ikke mobilen bli liten. Batteriet må jo også holde. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det fines jo eksempler på mobiler som har "alt" å fortsatt holder akseptabel størrelse, tenker på k750i da den kom f.eks. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg syns ikke mobiler skal bli for små!! som du tenker motorola V3 den er tynn men er alika vell ganske svær!! sånn som M600 og W950 er perfekte for sitt bruk!! mange tenker ja vi må ha mindre mobiler men egentlig er det godt og ha noe og holde i!! og vil hellr ha litt større mobil en mindre sjerm!! men jaja sånn blir det bare!! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg mener det iallefall kunne vært noen få modeller. Knøttsmå, trenger ikke all verden med funksjoner heller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så du stemmer for å ha mobiler like store som en shuttle ? En MOBIL <-- Legg vekt på ordet MOBIL MOBIL MOBIL MOBIL. Noe som er "Mobile" er ting man kan ta med seg, man går ikke trar med store klubber i lomma. 6167007[/snapback] Fantastisk logikk. Han synes ikke dagens mobiler er for store, ergo mener han at de godt kan være enorme. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg syntes det er litt synd at alle mobiler i dag skal sammenlignes med den minste på markedet. Man må jo ta teknologi i beregning. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Om ikke liten, så slim (<17mm)! Ser du på feks Nokia E50 er den kun 4,35 cm bred og 1,55 cm tykk, noe som gjør den til kun 70 ccm. Og den mobilen har alt utenom WLAN, kamera og 3G. 6166913[/snapback] E50 har kamera Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg syns vi skal ha en høyttaler i øret, en mikrofon i ganen og et tastatur på armen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Men en ting er sikkert, neste telefonen min skal ikke være like tjukk som k750i. Hvis jeg kjøper meg en god nok telefon med mp3 spiller så slutter jeg med ipoden. Men det er vel enda et år til Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Før ønsket jeg også små telefoner, men nå vil jeg absolutt ha mye teknologi og stor skjerm, størrelsen spiller ikke så stor rolle for meg, jeg har ikke vært borti en telefon som er så stor at den ikke er mobil nok for meg Syns godt skjermene kan bli en go del større enn gjennomsnitte på mobilene i dag, men d er min mening Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 E50 har kamera 6172171[/snapback] Kommer to utgaver: en uten kamera og en med. Selv skal jeg ha den uten. neste telefonen min skal ikke være like tjukk som k750i. 6172699[/snapback] Det er det helt sikkert at ikke min neste heller skal være. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg er møkk lei og provisert over at mobiltesterne hele tiden klager over og kritiserer tyngden og størrelsen på en mobil,er dere dumme eller?Tror dere at mobilprodusenetene kan stappe alt som måtte finnes av stasj i en mobil,og at mobilen skal veie 50 gram osv,de fleste jeg skjenner vil ha stor god skjerm,og masse utstyr ,program inni mobilen,hvordan skal man få til å få en stor skjerm i en liten mobil?er virkelig lei av å lese slik som dette amobil skreiv : W850i er ingen bikini-modell, og ville nok gjort seg svært dårlig i undertøysreklame. Sammenlignet med for eksempel Samsung D820 er nemlig W850i både stor og klumpete. Målene på 9,8 x 4,7 x 2,1 cm understreker det. stor å klumpete? se på bildet,mobilen forsvinner nesten i handa på han som holder den, mobiltestere forventer at mobilprodusenetene skal putte alt i mobilen,samtidig så forventer de at mobilen skal være så liten at den er usynlig eller hva i all verden er det de testerne forventer?jeg blir så provisert av deres holdninger. 6166602[/snapback] er helt enig! spesielt her på amobil virker det som om en mobil kan ha funksjonene til en nokia n80 MEN skal være presset inn i et lite skall alla motorola`v3 razor før den er akseptabel størrelses/vekt messig. tullete Endret 25. mai 2006 av 3000 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg syns vi skal ha en høyttaler i øret, en mikrofon i ganen og et tastatur på armen. 6172192[/snapback] Beklager at jeg glemte skjermen på hornhinne/regnbuehinne. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Mange klager over store mobiler ja, men vi vil gjerne ha de så små som mulig, vil vi ikke? Vi vil da ikke drasse rundt på en murstein, om vi kan fly rundt med en telfon som er like liten som en Motorola Razr. Men mange som forventer litt mye til tider ja. Jeg vil ha Qtek 9000 i Razr størrelse, noe som blir å overdrive. Vi er ikke kommet så langt ennå, at man kan putte alt mulig ned i en liten dings. Men dette kommer nok med årene.. Men ønsker heller litt tykkere/større telefon, om jeg kunne fått mye bedre batteri på enkelte telefoner. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det eg reagerer på er av tester av PROFF mobiler som har allverdens av funksjoner, så blir de regelrett SLAKTET (design og kvalitet) her på amobil om di ikke holder en størrelse som k750i! dette er fanken meg ikke startrek der man kan få plass til alt i en mobil på størrelse med en mynt (sarkastisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå