Gå til innhold

CD-WOW anbefales! Glimrende kundeservice!

Anbefalte innlegg

Må bare få skryte av CD-WOW litt...

Bestilte King Kong limited edition derfra for 130 spenn inkl frakt (superbillig bare det). Så har det i dag gått 15 dager siden jeg fikk melding om at den var sendt, men ingenting har kommet i posten.

Kontaktet kundeservice, og fikk svar på under 5 minutter (!) om at jeg måtte sende dem leveringsadressen for å sjekke om det var blitt riktig.

Under 5 minutter senere fikk jeg ny mail fra dem om at den nok hadde blitt borte i posten, men at de øyeblikkelig skulle sende ny film til meg (og så ba de om at jeg skulle sende inn et eksemplar hvis det plutselig dukket opp to stk til meg).

Har aldri opplevd raskere kundeservice enn dette pr e-post, samt at de ikke satt seg på bakbena (som jeg var redd for) og nektet å hjelpe meg var veldig overraskende (positivt sådan).

Kombinert med ekstremt lave priser og godt utvalg kan jeg ikke si annet enn at jeg anbefaler denne nettbutikken på det sterkeste.

Har fra før kjøpt annet der, og fått levering i løpet av en ukes tid (noe som er veldig bra da det sendes fra utlandet). :thumbup:

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste at man ikke skal bestille over 200kr for da blir d toll, men det er utrolig billig. Elsker den butikken  :love:

6167013[/snapback]

Jo, men med de prisene, og siden det er inkl frakt, er det bare å bestille mange små bestillinger så kan man bestille massevis og likevel komme under grensa hver gang :)

Lenke til kommentar
Jo, men med de prisene, og siden det er inkl frakt, er det bare å bestille mange små bestillinger så kan man bestille massevis og likevel komme under grensa hver gang :)

6167440[/snapback]

Selv om det <pirk> selvsagt hadde vært bedre om frakt ikke hadde vært inkludert </pirk> ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
På mange av produktene stemmer det, KriFos. Frakt ikke inkludert ville dog gitt en høyre grense, og det er litt vesentlig, for går du over grensa er det ofte like billig å gå på Elkjøp..

6174416[/snapback]

Grensen på 200kr er vel inkl frakt? Tar jeg feil? Og som jeg sa, det er ikke noe vits å gå over grensa da det bare er å bestille mange ganger. Uansett så bør man jo alltid sjekke priser på produkter man skal kjøpe, på flere en en plass :)

Vi får nå se på det. Vekk opp posten din når du har fått varene

6166987[/snapback]

Anyways, grunnen til at jeg postet her igjen var at jeg bare skulle nevne at filmen kom i posten den på lørdag 3. Juni. :)

Lenke til kommentar

Har hørt at noen utenlandske webshoper "lurer" tollen og skriver på pakken at det verdier til 200 i den selvom det kanskje inneholder en ting til 500kr.

Og er ikke Norge medlem EØS? Slik at det skal være fri toll mellom EØS-land eller noe sånt, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Grensen på 200kr er vel inkl frakt? Tar jeg feil? Og som jeg sa, det er ikke noe vits å gå over grensa da det bare er å bestille mange ganger. Uansett så bør man jo alltid sjekke priser på produkter man skal kjøpe, på flere en en plass :)

6271320[/snapback]

Mange produkter koster over 200, vet du. Geografisk flat frakt eksklusivt hadde vært det beste for oss.

Lenke til kommentar

6271320[/snapback]

Mange produkter koster over 200, vet du. Geografisk flat frakt eksklusivt hadde vært det beste for oss.

6303786[/snapback]

Når det gjelder musikk og film så koster det meste under 200kr på denne butikken, bortsett fra større samlepakker. Joda, du kan sikkert bestille en bil, den koster nok over 200kr, men det var altså ikke greia her, vet du.

Topic handler om at jeg anbefaler å sjekke ut denne butikken pga veldig lave priser og kjempebra kundeservice. Regner selvfølgelig med at folk sjekker prisene med andre nettbutikker, både innenlands og utenlands. Det å få splitter nye musikkcd'er levert i postkassa til 130kr synes i allefall jeg er veldig bra.

Lenke til kommentar
Når det gjelder musikk og film så koster det meste under 200kr på denne butikken, bortsett fra større samlepakker. Joda, du kan sikkert bestille en bil, den koster nok over 200kr, men det var altså ikke greia her, vet du.

6304292[/snapback]

Jeg har ingen problemer med å surfe rundt på cd-wow.com og i løpet av veldig kort tid finne et tosifra antall produkter jeg kunne tenke meg som ikke går under grensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...