MasterCard Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som vet hvordan man kan starte 2 program samtidig, ved bare å åpne det ene programmet. som f.eks starte winamp, så starter limewire samtidig i bakgrunnen uten at jeg ser d, hvis dere skjønner. Hadde vært kjempe kjekt hvis noen kunne hjulpet meg, -Tusen takk =) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dette er kanskje en tungvint måte å gjøre det på men det funker: 1. Lag en ny tekstfil (.txt) 2. Skriv Start og så plasseringen av Winamp.exe-filen 3. Skriv Start og så plassringen av .exe-filen som starter LimeWire 4. Velg så Lagre Som 5. Skriv inn hva den nye snarveien skal hete og så skriv .bat på slutten 6. Velg "Alle Filer" under Filtype 7. Trykk Lagre Denne filen vil nå starte begge applikasjonene Her er et eksempel på hva du skal skrive, jeg har ikke LimeWire så jeg tok med Dc++ start c:\Programfiler\winamp\winamp.exe start c:\Programfiler\dc++\dc++.exe Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som vet hvordan man kan starte 2 program samtidig, ved bare å åpne det ene programmet. som f.eks starte winamp, så starter limewire samtidig i bakgrunnen uten at jeg ser d, hvis dere skjønner. Hadde vært kjempe kjekt hvis noen kunne hjulpet meg, -Tusen takk =) 6166509[/snapback] Du trenger ikke velge alle filtyper da -.- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Dersom du skriver filnavnet i gåsetegn: "script.bat" Trenger du ikke velge 'alle filtyper'. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Et program som gjør dette for deg: http://www.outertech.com/index.php?_charis...ge=product&id=1 Batchrun er gratis og smågenialt. Endret 24. mai 2006 av zjulik Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eller du kan bruke programmet "Batchrun" til å lage bat filene. Det er veldig enkelt. Det er bare å bla fram til de programmen som du skal bruke og merke de. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Med andre ord - zjulik og xanonymx kan ikke begge ta feil ikke samtidig Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 takk for d programmet, d funka perfekt... men NÅ, kan noen hjelpe meg når jeg åpner filen, åpner programmene seg perfekt. MEN er d mulig å få d til slik at det ene programmet ikke kommer nede på windows linja som en "internet side", men som et ikon elns nede til høyre der hvor "MSN - pålogget" ikonet er?!? TUSEN TAKK -Takk :D:D Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 ingen som kan hjelpe?!? =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå