Gå til innhold

hjelp til xbox 360


Nelly

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg xboc 360 i dag og jeg har noen problemer som jeg håper noen kan hjelpe. Jeg har sjekket noen sider og prøvd litt. Men hvordan kobler jeg xboxen 360 til pcen min sånn jeg får overføre filmer og musikk til den? jeg har harddisk og på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette går nok ikkje du. Dwet du kan gjøre er å streame musikk fra PC`en via boksen. For å streame film må du i tillegg ha Media Center installert. Det finnes noen programmer som lar dge gjlre dette sjølv på ein vanlig xp installasjon meiner eg :hmm:

Lenke til kommentar

Yes! Windows Media Connect er et program som lar deg streame musikk og bilder til 360-en. Dessverre ikke filmer, men det fins et annet program (ikke fra M$) som gjør slik at du kan streame mpeg, hvis jeg husker rett.

 

Jeg vet at det fins Windows Media Center "addon" til XP. Media Center er på en måte et eget program. Har ikke prøvd det, men jeg kunne tenkt meg å prøve noe slikt.

Lenke til kommentar
det går vel det. (hvis jeg leste rett)

 

laster ned den greia nå, ha mange ISO-filer jeg gjerne vil spille av på xboxen.

6170235[/snapback]

 

Tror ikke dette programmet fungerer med Xbox 360.

Jeg leste nettopp gjennom itavisen sin artikkel, og det er ikke nevnt at programmet fungerer med xbox 360.

 

Og på diskusjonsdelen under artikkele står det:

hei

 

Nei, du vil ikke kunne streame filmer til xbox360 gjennom denne løsningen. Kun MS Media Center som støtter Xbox360 Media Center Extender.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
får det ikke til å funke. Det har noe med pc'en min å gjøre.

Sitter på en piss pc. Får til og med feil-meldig hvis jeg kjører cs:1.6 i openGl. Men max payne 2 på bra grafikk det klarer denne.

Underlig pc. men jaja. si ifra hvis noen får det til å funke. ;)

6172713[/snapback]

 

Hvis du sitter på Windows-boks så hjelper det ikke å kjøre CS på OpenGL. Det er ikke mindre krevende, heller tvert i mot. Direct3D er M$' eget produkt og det fungerer da best.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...