thernes Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå har jeg lest og søkt i hele dag og øyet er blitt både stort og vått, og er fortsatt like usikker på hva i all verden jeg skal velge. Det er jo så vannvittig utvalg i kabinetter og jeg begynner å bli trøtt og forvirret. Sånn blir det når man passerer 30 Saken er den at jeg planlegger en liten "nedskalering" av min nåværende maskin. Jeg har et Chieftech fulltower, og det er alt for stort for meg. Det jeg er ute etter er et stillegående mini/midi kabinett, gjerne uten strømforsyning. Har en atx forsyning fra Chill Inovations som jeg er meget fornøyd med og som jeg gjerne beholder, men ingen krise om jeg kjøper et som er med strømforsyning. Er heller ikke noe "must" at mitt nåværende atx hovedkort passer, da jeg gjerne kjøper meg et nytt hoverkort. Må ha plass til min 3 harddisker og en dvd. Prisen er ikke det viktigste, men jeg skulle gjerne kommet under 1000-lappen. men for all del, foreslå gjerne kabinetter over. Går gjerne litt opp i pris for å få et stillere kabinett. Har ingenting overklokket i maskinen og planlegger heller ikke å gjøre dette. Hadde også satt stor pris på om noen kunne anbefale en god og stille kjøler til en Athlon 64 2GHz prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå