mocozuelo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei hvilken av de spillene skal jeg laste ned for å kunne spille single player på Spillet America Army? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-09 13:23 ] Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er ikke mulig å spille single player i americas army, det er et online game. Det eneste du kan spille som ikke er på nett er trening, men da må du uploade poeng og sånt etter training for å lagre d, hvis ikke må du gjøre alt på nytt hver gang du skal spille. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det finnes bare Operations for øyeblikket. Soldier eller hva det heter er ikke ferdig enda. Du trenger en server å spille mot, men den kan stå lokalt, du kan tilogmed kjøre den på samme maskin du skal spille på, men ikke anbefalt. Les på www.americasarmy.com Lenke til kommentar
Nightstalker Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 DirtySniperRatz er en aktiv AA clan som har spillt AA siden begynnelsen!!!! vi har 2 servere oppe og går for å komme inn på di må du starte eit av trenings oppdraga så inni spille trykke TAB knappen for og få opp consol så skrive Open dirtyratz.mine.nu eller for den andre servern vår dirtysniper.mine.nu viss du er god AA spiller å interesert i å joine en Norsk AA klan så gå til http://www.dirtysniper.com/ å legg igjen en beskjed på forumet...... alders krav er 18 år :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå