Gå til innhold

dittnavn@(hw-nettverk).no: HWs epost-tjeneste..

Anbefalte innlegg

Tror jeg snakker på vegne av mange her: Jeg hadde glatt betalt en liten sum i året for å ha en @hw.no / @amobil.no / @akam.no (osv) epostadresse med finfin lagringsplass.

Det er flere sider som tilbyr slike tjenester; vil HW-nettverket tilby noe slikt i fremtiden?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det blir selvfølgelig en betaltjeneste og det er absolutt ikke 80' aktive brukere og ihvertfakk ikke 80' som hopper på denne karusellen :)

Siden dette hadde blitt en betaltjeneste, kunne kanskje dette finansiert andre, gode prosjekter hos HW ;)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
det blir selvfølgelig en betaltjeneste og det er absolutt ikke 80' aktive brukere og ihvertfakk ikke 80' som hopper på denne karusellen :)

Siden dette hadde blitt en betaltjeneste, kunne kanskje dette finansiert andre, gode prosjekter hos HW ;)

6166390[/snapback]

selvfølgelig ikke, men da det er dette antallet som er registrert som brukere av hw.no (skyt meg hvis jeg tar feil her) så er det dette antallet som kan komme til å bruke denne tjenesten.. selv om det kanskje ikke er mer enn et par tusen (max) som kommert il å bruke denne tjenesten...

Lenke til kommentar

Det er sant, man må selvfølgelig se denne tjenesten utarte seg på det maksimale før man evnt. implementerer noe slikt.

Baksiden med å ha en slik adresse er kanskje at mottager vil muligens anta at sender er assosiert med HW-nettverket men man kan da alltids ha en slik adresse istedenfor: ü[email protected] ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tror det hadde passet bedre med *@diskusjon.no. @hardware.no, @gamer.no og alle de andre mailene brukes kun til folk som jobber på de sidene. Så jeg for min del tror ikke det passer sååå bra for HardWare.no-nettverket...

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt poenget med å ha en slik addresse jeg da. Du får jo gmail kontoer i flust helt gratis. Eller yahoo, eller msn, eller,eller,eller...

-C-

6168518[/snapback]

Det vil jo støtte hw.no-nettverket :)

Dersom dette vil være en tjeneste som er nede like ofte som forumet til tider er vil jeg neppe betale for det (for jeg er en fattig student), men når jeg kommer med ut i jobb kan det hende at jeg betaler for en slik konto uansett for "prestisje" og for å støtte en god sak :)

Lenke til kommentar

Vi benytter @hardware.no, @amobil.no, @gamer.no og lignende som vår jobbadresse. Det er derfor lite aktuelt å tilby e-postadresser med slike domener til allmenheten, det kan jeg si med sikkerhet. @diskusjon.no er en annen sak - men det får en annen svare på. Jeg kan imidlertid si med relativt stor sikkerhet at dette beklageligvis ikke vil bli prioritert med det første, da vi har mye annet som står langt høyere på to do-listen.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg likte forslaget, men jeg syns at det da som Dahl nevnte ikke være @gamer.no, @amobil.no, @hardware.no etc. da dette kan virke både forvirrende og useriøst.

Det er bare @diskusjon.no jeg ser på som aktuelt i likhet med Dahl. Jeg synes også at det kunne være greit med en diskusjon.no e-post, men jeg synes at dette hvertfall ikke er noe som bør førsteprioriteres av hw.no med det første. Men jeg ønsker gjerne en mer offisiell tilbakemelding fra hw.no om det kan bli aktuelt i fremtiden, og evt. hvor langt frem i tid.

Lenke til kommentar

Det følgande er mitt personlige synspunkt, og ikkje nødvendigvis nettverkets offisielle syn.

Eg trur det er mange problem med å tilby e-post til brukarane her, først og fremst så har vi veldig mykje å gjere frå før. For å kunne tilby nokonlunde fornuftig e-posttjeneste måtte vi ha kjøpt fleire nye serverar (lagringsplass for e-posten), kanskje ansatt ein driftsperson til, vi måtte hatt ein person som kan ta seg av å svare på support-henvendelsar, osv.

Eg trur noko slikt absolutt ikkje vil vere lønnsomt for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...