Gå til innhold

beste 5.1 systemet?

Anbefalte innlegg

Jeg har overhodet ikke sans for Klipsch i hi-fi sammenheng jeg heller,men til pc er det veldig bra. Klipsch har den jævla horndiskanten som jeg missliker sterkt.  :)

6172285[/snapback]

Må si meg enig, men det er liksom noe annet når det gjelder anlegge til pc.

Har jo ett hifi anlegg som jeg har brukt mye tid og penger på. Pc anlegget blir jo som ett ekstra anlegg. Selv om jeg sikkert har mørt mer musikk på pc anlegget enn på det andre anlegget min som kostet over 100 ganger mer ann anlegget til pc'en :p:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drit i Klipsch, er for folk med kakselønn og kakseører.

6168135[/snapback]

Unnskyld meg, men inndirekte sier du her at Klipsch er bedre, men at ha ikke skal kjøpe det likevel fordi det er for folk med "kakse"-ører? Dette er det mest usaklige jeg har sett på lydkort-forumet til nå. Hva med å kjøpe det som han synes låter best for pengene?

Jeg støtter også Morten K her... STORE menger salt bør tilsettes utsagn som sier "hurra, go Logitech" el.l, uten noen form begrunnelse.

Se om du kan få hørt anleggene på en eller annen måte før du kjøper. Jeg anbefaler deg å høre på musikk i en time eller så, da finner du ut om høyttalerne er behagelige i lengden.

Lenke til kommentar

mmnjaa skeptisk

er ikke noe stor fan av creative, har som sagt et system fra dem, og det er så mye som kunne vært gjort bedre..

tror ikke at jeg kan ha et system uten volumhjul..

Endret av gorg
Lenke til kommentar

Orker ikke lese igjennom tråden.. Men kan anbefale Z-5500 :) Veldig mye lyd for pengene..Kjempe fornøyd.. men som sikkert er tidligere nevt.. Er litt kraftig bass i forholdt til Høytalerne.. så ta å skru ned bassen litt i forhold.. dersom z-5500 blir valget! :)

Lenke til kommentar

Z-5500 har søtte for DTS 5.1, Dolby Digital 5.1, Dolby ProLogic II Movie/Music, DTS 96Khz/24bit, og er THX Godkjent!

har også 4x (3 bak, 1 på siden foran) analog stereo inn eller 5.1 analog inn + 1 stereo inngang på siden

SPDIF Optisk og SPDIF Coax

Lenke til kommentar

vil ikke ha 7.1 egentlig..

tror også at Klipsch har best lyd, de som har hørt flere av disse systemene vær så snill å si noe :)

jeg vet at alle disse tre beste er alle gode, men vet ingen som har testet dem mot hverandre

Lenke til kommentar
En 10" ER overkill til små satelitt høytalere, så det passer nok best med Klipsch da de helt sikkert har gått fra 2x8" til 1x6,5" med grunn..

Har nå et Creative Inspire 5.1 Digital 5700, men har da i stua et 5.2 system til flere titalls tusen så vil gjerne ha noe bedre å til pcen :p

Har alltid likt Klipsch siden jeg for første gang hørte det, men jeg vil ikke si at Klipsch er best i HiFi verden, de som mener det har ikke hørt mye HiFi...

6172263[/snapback]

Ikke til de satelittene. De spiller høyt nok til å kombineres med den subben.

Skrudde opp en satelitt her om dagen for å se inni, og der var det en gigantisk magnet. Magneten har samme diameter som membranen og er ca en tomme tykk!! :ohmy:

Lenke til kommentar
Skrudde opp en satelitt her om dagen for å se inni, og der var det en gigantisk magnet. Magneten har samme diameter som membranen og er ca en tomme tykk!! :ohmy:

6220346[/snapback]

Imponerende, men det er jo en kjent sak at det er (for)mye bass i det anlegget.

Det er kunstig mye....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...