H.Eye Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når man er så lav at man ikke burde yppe med folk som er større enn seg selv, ettersom man risikerer å få et spark i ansiktet. Særig de som er såppas små at man kan holde de unna med en hånd : p Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 At det regner ute! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Come again? Hva har styrke med høyde å gjøre? Forenklet (har en del med armer/bein i forhold til overkropp å gjøre, men likevel) sett har høye mennesker lettere for å ta mer i markløft-baserte bevegelser, og kortere folk mer i benk/knebøy. Endret 26. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Come again? Hva har styrke med høyde å gjøre? Forenklet (har en del med armer/bein i forhold til overkropp å gjøre, men likevel) sett har høye mennesker lettere for å ta mer i markløft-baserte bevegelser, og kortere folk mer i benk/knebøy. Second that! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forsterkeren er ødelagt Tror muligens at parabol montøren ødela den Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det rett å skrive det, mente jeg. Ja, det var akkurat det jeg svarte på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Så generelt sett er en høyere person sterkere enn en lavere uavhengig om de trener eller ikke? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Altså ikke nødvendigvis. En lavere person kan trene og bli tre ganger så sterk som en som er rimelig høy av vekst og bare sitter på sofaen hele dagen. Men jeg har f.eks en kompis som er ganske høy, nærmere 2 meter, og han har ganske kraftig beinbygning. Mao det er f.eks vanskelig å dytte han over ende. Men hadde vi tatt håndbak, tror jeg at jeg ville vunnet. Men det hele kommer an på kroppen til personen. Du finner jo høye personer som er tynn som stilker også, det er det ikke mye styrke liksom. Men nok Off-topic ? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nasri8: Det er for mange individuelle forskjeller til at man kan si det. Tar man utgangspunkt i et hypotetisk tilfelle hvor to er helt like i alle faktorer med unntak av høyde, vil den høyere personen gjøre det bedre i markløft-baserte øvelser. Om man tenker på tradisjonelt knyttneveslagsmål på byen (altså, ingen har kampsport-erfaring) vil den høyere kunne slå nedover (altså mer kraft i slagene) samt ha lengre rekkevidde. Det blir ikke akkurat "styrke", men det er knyttet ulik konnotasjon til ordet. Lite irritasjonsmoment: Folk som poster sin mening/sitt svar, og så legger til at det blir for mye off-topic. Dersom det virkelig var så viktig for dem, hadde de ikke trengt å svare/diskutere i det hele tatt. (Dette er på generelt grunnlag, ble ikke så veldig irritert av posten over. Mener det ikke som et personangrep) Endret 26. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Irriterer meg at denne tråden snart har 1000 sider. Men egentlig så irriterer jeg meg over bankonton min,den kunne godt ha vært fetere. Plus at jeg sannsyligvis må trolle etter jobb. Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 At jeg skulle på senteret og handle kjole og sko til julebordet, men fant ut at jeg har glemt av visakortet mitt en eller annen plass.. mest sannsynlig på jobb... Æsj.. nå må jeg gjøre det i morgen istedet Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 At jeg skulle på senteret og handle kjole og sko til julebordet, men fant ut at jeg har glemt av visakortet mitt en eller annen plass.. mest sannsynlig på jobb... Æsj.. nå må jeg gjøre det i morgen istedet Gamle gardiner fra 80' tallet burde fungere greit som kjole? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du kan låne keiserens nye klær Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Irriterer meg at jeg ikke husker en dritt av det jeg leser til prøve Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Irriterer meg at jeg ikke husker en dritt av det jeg leser til prøve Samma her. Matte R1 prøve i morra, uff D: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har Geo-prøve om "Ytre krefter og landformer". Finnes ikke motivasjon til å lære stoffet, det er jo mildt sagt drittkjedelig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ca 5 gutter(spesielt disse) irriterer meg. De går alltid og grafser på jentene. Løfter dem opp på fanget sitt og tar hendene rundt dem konstant. Kåte griser altså, det er greit og tulle litt av og til men og gjøre det konstant hvert friminutt? Når jentene sier at de skal slutte og når noen ikke tør og si at de skal slutte så syntes jeg det er utrolig unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ca 5 gutter(spesielt disse) irriterer meg. De går alltid og grafser på jentene. Løfter dem opp på fanget sitt og tar hendene rundt dem konstant. Kåte griser altså, det er greit og tulle litt av og til men og gjøre det konstant hvert friminutt? Når jentene sier at de skal slutte og når noen ikke tør og si at de skal slutte så syntes jeg det er utrolig unødvendig. Da er det kjempebra at du er mann nok til å bitche om det her JADA FYRSTE MANN Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 1000 sider >.> Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 de jævli høye snusprisene her i landet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg