teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) *tenker tilbake på ungdomsskolen* Var vel noe over 1,5-1,6m i 9. klasse. Endret 26. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og du tok det seriøst når en slik dverg hisset seg? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man må jo forsvare seg. Lave folk har en tendens til å angripe skrittet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dra klippet til 54 sek. hvem låt starter i bakgrunn her?? http://atvs.vg.no/player/?id=19583 På forhånd takk!! Det har sikkert blitt nevnt X antall ganger i denne tråden før, men sånne poster plager livet av meg!!! HVEM FOR POKKER ? H-V-I-L-K-E-N!! Eventuelt "hva slags"! Gud og fader... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man må jo forsvare seg. Lave folk har en tendens til å angripe skrittet. Rawr! Jeg hadde forresten vært megafarlig om jeg var 1.90! Så det så. Neei, kommer nok alltid til å ha "ååå dåå døøt"-stempelet hengende over meg. Men når man er jente er det ikke så farlig, egentlig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) "Lærer?! HVEM sider var det vi skulle lese til imorra?" Det høres vanvittig mongolid ut. Edit: du burde være glad for at du er lav. Psycho høye jenter er skumle. Endret 26. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lave jenter er jo bare bra, men lave gutter er mer.....ja. Som jeg har forstått er det en dialekt å si hvem istedet for hvilken. Men er det lov å skrive det? + Dialekt eller ikke, det høres kvalmende stygt ut. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lave jenter er jo bare bra, men lave gutter er mer.....ja. Som jeg har forstått er det en dialekt å si hvem istedet for hvilken. Men er det lov å skrive det? + Dialekt eller ikke, det høres kvalmende stygt ut. Da er det en r-tarted dialekt! Rett og slett! Og man skal ikke skrive dialekt på forumet. Og nei, det er heller ikke tillat å skrive "hvem" som et substitutt for "hvilken". Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da er det en r-tarted dialekt! NEI! Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En dialekt krever at talemåten er geografisk utbredt blant 'innfødte' i et område, og siden det heller er en viss aldersgruppe som snakker på den måten kvalifiserer ikke 'hvem' som dialekt for 'hvilken'. På samme måte som 'shino' ikke er en dialekt for 'kino'. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En dialekt krever at talemåten er geografisk utbredt blant 'innfødte' i et område, og siden det heller er en viss aldersgruppe som snakker på den måten kvalifiserer ikke 'hvem' som dialekt for 'hvilken'.På samme måte som 'shino' ikke er en dialekt for 'kino'. Nja. Litt uenig der. Store deler av øyen jeg bor på (20. 000 ++) sier "sjino", istedetfor "kjino" som det egentlig skal uttales. Så det vil jeg egentlig karakterisere som et dialektord. Men jeg er da såpass oppegående at jeg ikke skriver på dialekt. Det er svært sjeldent jeg gjør, og egentlig bare på sms til venner med samme dialekt. Å bytte ut "hvilken" med "hvem" eller "hvordan" derimot, er så bak mål at jeg kan ikke få sagt det nok! Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) VÆR dag etter jobb nå når jeg skal hjem. så ligger bilene forran meg i 30km igjennom sentrum der det er 50km og der det blir 60km ligger de i 50km... Og det er jo ikke så galtt heller, er jo faen meg 1 minus grad ute og ikke noe is i hjulspåra engang... ahhhh. Endret 26. november 2008 av Kjellcorp Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som sniker i kantine køen. Jeg får lyst til å springe frem og brøle i trynet på dem, men vil ikke skape en scene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men er det lov å skrive det? Like lov som det er å skrive "hva bil skal jeg kjøpe?". Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det rett å skrive det, mente jeg. Det er LOV å skrive hva man vil, men hva er riktig ifølge "norsk språklov" eller hva det heter? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som tror at dem automatisk er sterkere med en gang han andre blir litt høyere, irriterer meg. (: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Come again? Hva har styrke med høyde å gjøre? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som tror at dem automatisk er sterkere med en gang han andre blir litt høyere, irriterer meg. (:Hvis den er rettet mot meg: jeg har ikke sagt at lave folk nødvendigvis er svake, bare at lave folk ofte har et behov for å tøffe seg ekstra mye, sannsynligvis fordi de har komplekser med høyden sin. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Minner meg om han lave pingla som var på dekkbutikken jeg var på tidligere i år. Han skulle helt klart ha rabatt for HAN HADDE JO HANDLET FELGER FOR OVER 80K I SOMMER!! samtidig som han ser på alle andre i rommet og gliser. I tillegg til en ellers gi faen holdning, og altvitende (trodde han), han hadde SÅÅ peiling på felger. Tenkte jeg skulle svare "å så kul du er", men tenkte at da hadde han sikkert klikka i vinkel. Var nesten så det glapp ut av meg, men holdt kjeft likevel og nøt showet. Endret 26. november 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg