WarpX Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hater folk som uten videre tror at du vet hva de mener... Ja, tror de at andre er tankelesere? Noen blir også irriterte fordi du ikke forstår hva de mener. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 At jeg svetter på beina uansett hvor kaldt det her, faen! Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Slike idioter som idioten som har tatt seg inn i bilen min i garasjen. Kun for å stjele portåpneren og en lommelykt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Enda værre: Bryte seg inn i en bil for og ta et Fergekort. Bryte seg inn i en annen bil for og ta en kalkulator i en ryggsekk. Så kompisen min har fjernet FishermansFriends som han bruker og ha godt synlig. Endret 25. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Knuse ruta på bilen min for å bryte seg inn og stjele småmyntene i askebegeret NÅR DØRA VAR ULÅST! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skjønner ikke at folk ikke kan ha nativ skjermoppløsning... Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Klart han har prøvd. Hvordan ellers skal han vite at det er humbug? Nei, har ikke prøvd, men tar aldri slike ting for god fisk. PS: Er faktisk jente. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Langt hår (Noen ganger) Jeg liker langt hår, mn etter ett par dusj, så blir håret så "glatt" så jeg nesten ser ut som en monk uten at jeg er skallet på toppen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Langt hår (Noen ganger) Jeg liker langt hår, mn etter ett par dusj, så blir håret så "glatt" så jeg nesten ser ut som en monk uten at jeg er skallet på toppen. Enda verre er det når det er tørt og statisk. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Langt hår (Noen ganger) Jeg liker langt hår, mn etter ett par dusj, så blir håret så "glatt" så jeg nesten ser ut som en monk uten at jeg er skallet på toppen. Enda verre er det når det er tørt og statisk. nja... Det ser ganske kult ut hvis formen blir bra ut av det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Folk som føler de må tøffe seg ekstra mye for å kompensere for den latterlig lave høyden deres. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, det er teit. Har gått i klasse med flere slike oppigjennom årene. Er lav selv, men er jente, så føler ikke for å tøffe meg. Tror dette er et større problem for gutter, egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vet ikke, min erfaring er at det er de høye som tøffer seg mest, de lave ble erta og plukka på. Men uansett ... Naboen har skaffa seg Guitar Hero: World Tour og sitter inne hos kompisen min sitt rom (som er vegg i vegg med mitt) og spiller. Gir meg huepine å høre på den evinnelige trampinga og what not som kommer derifra, bakgrunnsstøy i musikken min >< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Man kan liksom ikke irettesette dem skikkelig heller, ettersom hvis man så mye som rører på dem så klikker de jo helt i vinkel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Høye, lave eller folk som spiller Guitar Hero? Irriterer meg også over at jeg ikke finner ut hva jeg vil ha i julegave annet enn en Xbox 360 og en ny telefon Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var en veldig lav fyr som alltid måtte tøffe seg og ha masse oppmerksomhet rundt seg på skolen, snodig fyr. Er lav selv, men er jente Høyde på jenter spiller ingen rolle, de er så søt nå de er lav . Litt pedofile tendenser, men det får så være, høye jenter er ofte kraftigere(ikke feit, kraftig/stor) synes jeg, ikke fullt så vakkert. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Høye, lave eller folk som spiller Guitar Hero? Tenkte mest på lave folk jeg da. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Definèr "latterlig lav høyde". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når man er så lav at man ikke burde yppe med folk som er større enn seg selv, ettersom man risikerer å få et spark i ansiktet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du har tydeligvis møtt en slik type? Hvor høy var han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg