Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.. Også har man folk som sitter ganger og i trapper. På skolen min har vi noen som sitter i den samme forbanna gangen med beina rett ut - hver jævla dag! Gidder ikke å trekke til seg beina når det kommer folk, så vi må liksom klatre over dem og greier.

Tråkk på dem. De ber jo om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Damen jeg har vært sammen med som kommer fra Ålesund irriterer meg-.

GUD lei blir man!

[qoute]

Kjære Eks-dame fra Ålesund.

Kan du vær så snill la bye gones be bye gonse.

Det e ingen verdens grunn å sjekk innom mæ kvar jævla dag.

La james Bond ta sæ av spionering, du kan godt slepp.

Last ned 4 epsisoda One three hill, sjå på dem og fuck off!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Å få dårligere på en prøve enn andre som ikke øvde.

Nei, er mange som 'ikke' har øvd og som glatt for flere 6'ere. Ler hver gang jeg hører det.

Ja vet om flere sånne, sier at alt kommer til å gå til helvete hver gang de har en prøve og ender opp med 5-6 :p

Men det er er en gutt som som regel ikke gjør det så bedre enn meg. Burde jo ikke klage egentlig da, når jeg tenker over det.

Lenke til kommentar
Vi skal lede gymtime, men som er det en dude som vill gjøre alt. "Jeg kan ta oppvarmingen, jeg kan gå rundt mens dere styrer musikken, jeg kan lede utøyinngen". Han forstår ikke at vi alle skal gjør like mye ><-

Ta initiativ!

Selv overkjører jeg alt og alle som ikke er frempå når det gjelder gruppearbeid osv.

Til muntlig eksamen i norsk skjerpet heldigvis (for oss begge) makkeren min seg, og var kjempeflink. Ikke egentlig relevant til gymtimen deres, men at alle på en gruppe (i alle fall i skolen) kan alt som gruppen skal kunne, burde være en selvfølge, og at man holder kjeft om man ikke har noe å bidra med. Kan man ikke sakene sine, får man lære seg dem på egenhånd, uten å plage andre med dumme spørsmål. Så kan man sette seg ned sammen og bli enige om en grov fordeling av underemner og legge en liten plan for kommunikasjonen under presentasjonen. Så gjenstår bare noen runder med øving (og før vår eksamen, mange timer Age of Empires 2: The Age of Conquerors).

Hvem bryr seg om hva andre får og ikke får av karakterer? Som om det betyr noe... det som er viktigst er hva du får.

Hvilken planet bor du på? :whistle:

Det viktigste er riktignok hva man selv får, men det er alltid deilig å få bedre enn dem som sitter og øver kvelden(e) før.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Hvilken planet bor du på? whistle.gif

Det viktigste er riktignok hva man selv får, men det er alltid deilig å få bedre enn dem som sitter og øver kvelden(e) før.

Er ikke alltid det, greier man å få bedre karakter enn smart-assen i klassen er det deilig.

Nå har den forbanna naboen starta med bankinga igjen! Får snart starte med kraftige maskiner på morningen så kanskje hu blir takknemlig at jeg bare spiller litt musikk.

Lenke til kommentar

Treige heiser. Noen heiser er så utrolig treige med å justere seg inn å få opp døra at jeg blir sprø. Må jo stå en halvtime og kjenne heisen sige fantastisk sakte i posisjon før dørene så vidt orker å åpne seg. Merkelig nok gjelder dette de av nyere årgang, og spesielt de på hoteller.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at vi ikke kan stole på politiet. Invitere inn disse ligaene fra fattige land i øst, la dem rundstjele butikker, rane banker og stakkars forsvarsløse gamle damer for flere millioner hver uke, uten å engang løfte en finger fordi operasjonsvakta satt på dass eller det aldri er noen patruljer tilgjengelig...

Heia Norge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...