Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Samma her, delvis piggdekk bak og piggdekk foran. :p Det er så vanskelig å motstå, hardpakka snø, fin slakk sving og ingen i nærheten + bakhjulstrekk. Og ikke minst rundkjøringer, som skapt for breisladd. :D

Åhh det er så deilig :D

Kom hjem til Halden og bilen i går og gjett hva som skjedde? Det begynte å snø + at det var rim på småveiene fra før av..

Å jeg elsker bakhjulstrekk :love:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kammerat som alltid skriver slik:

Dude: Hei:)

Meg: Dagen

Dude: Jeg har fått ett nytt spill ;)

Dude: Du kommer til og like det :)

Dude: Knall kjekt ;)

Jeg: Tøfft

Dude: Ja ;) Typisk deg, Marius, hva skal Marius i dag da? ;)

Arh, så irriterende. Den selvgode holdningen hele tiden, hater ;) smileyen. På msn altså, den på Diskusjon er ok.

Syns den er i overkant arrogant den på diskusjon.no også. spesielt i noen sammenhenger.
Lenke til kommentar

Enig der. Alt itte hvordan de bruker den og da, feks: Du for bare tro det du ;)

Det blir litt sånn, meh, dickhead.

At mobilen ikke har hatt strøm. så jeg har trodd at jeg skulle en plass 6, mens det var 16. Fanden, og det verste er at jeg bruker mer ti bare for og fortelle dere dette og at jeg brukte mer ti på å skrive at jeg brukte mer tid og at jeg... -ÆÆÆÆÆÆÆh må gå.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
slut!! :!:

Hun skulle hatt seg en ørefik, og blitt sendt hjem til mor si!

Ringe faren å få han ned, håhåhå.

Kanskje det er en grunn til at hun er slik? Og kankje grunnen er faren....får håpe han ikke joiner da!!

Oki, den var litt stygg :!:

Irriterer meg over teite riksTv. Den hakker, og jeg fikk ikke sett H&A i dag.

Jeg finner ikke ut hva jeg skal ha til middag. Vil lage noe GODT. men hva..... gr.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg klarte å forsove meg i dag. Jeg har begynt å stå opp tidlig i helgene, og jeg våkna til riktig tid i dag også (klokka 8), men jeg skulle slappe av noen minutter til også klarte jeg å skru av alarmen i stedet for å utsette den, så jeg våkna 10.

Ingen krise, men irriterende. Hater følelsen. Da får jeg prøve å stå opp klokka 8 i morra for å snu det tilbake. :)

Lenke til kommentar

At kommunen driver og sperrer mange av hovedinnfartsårene til byen her p.g.a "morsomme" små veiprosjekter. Veiene sperres evt. gjøres enveiskjørte, og nå sist måtte trafikk rutes i gjennom den smale veien her jeg bor, blir et svare bråk og spetakkel. :roll:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Disse smileyene på msn:

":p" - Jeg bryr meg ikke om hva du sier, jeg synes du er teit

";)" - Jeg er arrogant

"(6)" - Jeg er en idiot

":S" - Skjønner ikke en dritt av hva du prater om, bare hold kjeft

Jeg hater de.

Mange ganger betyr :) : Jeg er smartere enn deg og smiler av dumheten din pga du er dum og "liten".

:p for min del er en smiley jeg bruker for og ikke vise at jeg er helt seriøs eller bare mangler en smiley for og utrykke meg selv, litt sånn at folk kan vite om jeg er alvorlig eller ikke.

(6) har jeg ikke sett så mye av.

Lenke til kommentar

Barnevogner som på død og liv skal presse seg på bussen på morgenen midt i rush-tiden, for så å ta bussen 2-3 stopp. Bussen er full som bare faen, men allikevel klarer ikke kjerringa å trille vognen 500 meter i nedoverbakke. Fy faen som det provoserer.

Folk som sitter på det ytterste setet på bussen og som nekter og hoppe inn, men som spør om du vil sitte innerst. Det er så jæ-ve-la irriterende.

.. Også har man folk som sitter ganger og i trapper. På skolen min har vi noen som sitter i den samme forbanna gangen med beina rett ut - hver jævla dag! Gidder ikke å trekke til seg beina når det kommer folk, så vi må liksom klatre over dem og greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...