Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så vanskelig å motstå, hardpakka snø, fin slakk sving og ingen i nærheten + bakhjulstrekk. Og ikke minst rundkjøringer, som skapt for breisladd. :D

(Jeg irriterer meg veldig over de som ikke skjønner at grisekjøring gjøres på tom vei, men det gleder meg at du har godt med vett i skolten! :) )

(Det var ikke sarkasme. Jeg "driter i" om noen meier av veien om de kjører uansvarlig, verre om de parkerer bilen sin en meter inn i motorblokka.)

Lenke til kommentar
Irriterer meg over skrytepaver som tror de er så mye bedre enn alle andre.

Irriterer meg også litt at jeg faktisk irriterer meg over slikt.. hadde vært så mye enklere å ikke bry seg.

Så bra med folk som sier de tjenere 700.000 i året, og så står det 140.000 i skattelista :whistle:

Klart det er vanskelig å ikke bry seg når folk konstant skryter og er selvgod. Særlig hvis det er noen du ofte er i kontakt med.

Du får spørre h*n da, hvorfor det står 140 på skattelisa? Kanskje den er riv ruskende feil. Ofte den bommer med fem hundre tusen. Det gjorde de til meg :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg irriterer meg over supertøser. Fikk høre om en kjerring som pulte en bøling mannfolk som stod å ventet på tur. Jeg fantaserte om hva jeg skulle si til hun om jeg var der. Stille meg i kø, vente på tur, så bare skjelle hun huden full i alt mulig dritt.

Vet ikke hvorfor jeg hater sånne jenter :S

Lenke til kommentar

Fyren som eier bofellesskapet jeg bor i.

Vi har ikke internett fordi han er en tilbakestående gnom som tror at range-boostere er destroyere som ødelegger routere.

Vi har ikke tørketrommel fordi saken fra oldtiden har gått i stå. Igjen, og huseieren høres ikke på det øret at den er ødelagt.

Vi har ikke lys på ene delen av fellesarealet (kjøkken/stue) fordi trafoen til taklampene kortslutta og svidde av ei ledning. Han mente først at det bare var å skrape av soten så skulle det fungere igjen. Da vi fortalte ham at nei, det går ikke fordi ledningen er svidd i to og hele lampesaken er vrak, sa han at vi måtte følge instruksene hans så skulle alt ordne seg. Instruksene kom aldri.

Han var innom en dag og tok med seg trafoen og sa at vi ikke får lys på den delen av fellesarealet før tidligst en gang i desember.

Vinduene og dørene er ikke tetta så allerede nå er det bikkjekaldt her og om noen drar hjem slik at ingen ovner eller PCer e.l. står og varmer opp rommet til vedkommende, så blir det iskaldt i resten av leiligheten også.

Han hører ikke etter om hva vi sier, er gjerrig og gir oss skylden for alt som går galt i dette noe eldre huset med interiør og diverse fra en svunnen tid som nå begynner å gå ad undas.

Lenke til kommentar

En kammerat som alltid skriver slik:

Dude: Hei:)

Meg: Dagen

Dude: Jeg har fått ett nytt spill ;)

Dude: Du kommer til og like det :)

Dude: Knall kjekt ;)

Jeg: Tøfft

Dude: Ja ;) Typisk deg, Marius, hva skal Marius i dag da? ;)

Arh, så irriterende. Den selvgode holdningen hele tiden, hater ;) smileyen. På msn altså, den på Diskusjon er ok.

Lenke til kommentar
En kammerat som alltid skriver slik:

Dude: Hei:)

Meg: Dagen

Dude: Jeg har fått ett nytt spill ;)

Dude: Du kommer til og like det :)

Dude: Knall kjekt ;)

Jeg: Tøfft

Dude: Ja ;) Typisk deg, Marius, hva skal Marius i dag da? ;)

Arh, så irriterende. Den selvgode holdningen hele tiden, hater ;) smileyen. På msn altså, den på Diskusjon er ok.

Er helt enig msn_wink.gif

Noen som vet om det går an å legge til custom smileys i pidgin som sendes, ikke bare vises lokalt?

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...