Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Exphil oppgaven jeg skriver akkurat nå. UFFAA! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Samme her. Eller, det blir mer den jeg ikke skriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kant,Poppel,Platon,Kuhn meg i ræva!!!!! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 At Ipod Touchen min har fått en ripe i skjermen! Jeg får likevel brukt spilleren, men den er ikke akkurat fin å se på... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Folk som skal på død og liv ha nicket sitt i slutten av post! Sånt har vi både NICK og SIGNATUR for! - Koffeinkanin Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ørepluggene til mp3 spillern min har blitt herpa, igjen. Det er de tredje i år, og disse var de som varte lengst :/ RIP Fjortissfaener som ripper bestemorra si eller hunden sin; for det første er ripping noe helt annet en R.I.P, og det andre er; om de virkelig har respekt for en så sårendes ting som å miste noen, kan de ikke ta seg litt tid å skrive: "Hvil i fred"? Det er egentlig tragisk med slike ting i msn-nick osv. Det er som å utnytte den døde til å få oppmerksomhet. Jeg skriver aldri i nicket mitt når jeg har bursdag eller har brukket en fot o.l. Mitt nick ser omtrent alltid slik ut: "- Fredrik [PM:] (Evt. Sitat, eller andre ting jeg vil dele) Jeg sikter ikke til deg phoNte, men du inspirerte meg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha, må si meg enig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fjortissfaener som ripper bestemorra si eller hunden sin; for det første er ripping noe helt annet en R.I.P, og det andre er; om de virkelig har respekt for en så sårendes ting som å miste noen, kan de ikke ta seg litt tid å skrive: "Hvil i fred"? Jeg syns RIP er oppbrukt, upersonlig og et kjipt ord! Hvil i fred har en ro og sorg over seg, mens RIP sier meg ingenting.. Forskjell på å skrive; RIP, og jeg savner deg min beste venn blablabla RIP. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes nå det er unødvendig og i det hele tatt dele slikt. Du kan egentlig skrive; "Uuu, bestemor er død, jeg er lei meg, kom å ta meg for jeg trenger trøst." og oppnå samme resultat, men det handler litt om respekt. Med en gang jeg ser et RIP eller R.I.P så mister jeg endel respekt for personen, men det kommer selvfølgelig ann på utfallet og situasjonen. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes nå det er unødvendig og i det hele tatt dele slikt.Du kan egentlig skrive; "Uuu, bestemor er død, jeg er lei meg, kom å ta meg for jeg trenger trøst." og oppnå samme resultat, men det handler litt om respekt. Med en gang jeg ser et RIP eller R.I.P så mister jeg endel respekt for personen, men det kommer selvfølgelig ann på utfallet og situasjonen. Hehe, såpass. Fra spøk ... Helt enig med deg. Tragisk å lese slike ting på MSN-nick og lignende. Er respektløst å bruke det for å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 EEE du snakker om? Jepp, skriver fra den nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Denne skolePC-en minner meg om PC-en min når den er nyformatert, for da er den uten driver til grafikk-kortet.ALT tar så forbanna lang tid å rendre. BLAH gleder meg til å få meg ny bærbar i dag... Lei av å låne av skolen... Skal kjøpe en bitteliten laptop med linux Har ikke fått prøvd linux før... hmmm... Linux er så raskt at Pcen tar fyr! Vista derimot... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 At pcn plutselig sluttet å funke etter jeg bare flyttet på den Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Forpulte XP lar meg ikke bruke MSN Messenger 7.0/7.5, mens det går helt fint med nøyaktig samme programmet i 2000. Endret 20. november 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sørens foredrag om Antroposofi. Klarer aldri og få begynt, må alltid ha en kickstart Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En dame som ler så forbaska høyt på Torsdagsklubben... I publikumet altså Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ser på Torsdagsklubben på TV2 og der er det ei kjerring blant publikum som har en så fittejævlig stygg og lys latter som går konstant. Jeg tror jeg blir steine gal! HEANWI: TAKK! Endret 20. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Trodde jeg var den eneste som la merke til det. Hehe, tidig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Irriterte meg at jeg var for sen til å høre det selv, slo akkurat over da otto holdt den lange talen på slutten. Hørte ikke noe spesielt da, kun en gang jeg hørte litt kvining. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Litt irritert på at HPQFlash drepte den nye laptopen min timer etter at jeg fikk den. Skulle oppdatere BIOS i håp om at det fikk hurtigtastene til å virke i vista64, men noe gikk visst galt og nå den er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg