Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fotball i gymmen er hat. Jeg har alltid hatt fotballidioter i klassen, og de sparker hardt!!

Fotball er gøy!

fotball med 30+ stykker inne i en gymsal har aldri og vil aldri bli gøy. Face it.

Organisert fotball med 30+ i en gymsal er ekstremt morsomt om man innser at ikke alle er like gode i fotball og at alle skal ha det gøy.

Lenke til kommentar

Noen småting som irriterer meg:

- Smuler i senga

- Å få sola i ansiktet når man kjører bil

- Uinteressante folk som ikke vil holde kjeft

- Folk som ikke skjønner hvor intimgrensa burde være

- At man ikke kan snakke når man står i heisen

- At man absolutt må sove. Tenk så mye tid man hadde fått om man slapp det

Lenke til kommentar

Indeed ^^

Irriterer meg kraftig over at jeg ikke bor ved kysten eller på fjellet så jeg går glipp av det herlige ekstremværet som treffer trønderland.

Jeg vil ha full storm og 50 cm sne på kort tid FFS, kombinert med torden og det hele.

Alt jeg får er konstant sne hele dagen og svak bris elns. ><

Lenke til kommentar

Denne skolePC-en minner meg om PC-en min når den er nyformatert, for da er den uten driver til grafikk-kortet.

ALT tar så forbanna lang tid å rendre.

BLAH gleder meg til å få meg ny bærbar i dag... Lei av å låne av skolen... Skal kjøpe en bitteliten laptop med linux :D

Har ikke fått prøvd linux før... hmmm...

Lenke til kommentar

LINK

Liker ikke den delen hvor de planlegger å gå over til distansemålinger. Det kommer til å ødelegge all flyt i trafikken. Ser for meg folk som kjører for fort i starten og får panikk og bremser ned til halvparten av fartsgrensa og kjører det resten av strekket inntil neste målepunkt.

Har de virkelig ikke noe annet å gjøre enn å bruke så mye tid og penger på å ta folk som ligger litt over? Fiks veiene fremfor å ha så jævlig til fokus på fotoboksene er nå min mening. Om jeg ligger i 90-95 i 80 sona vil jeg ikke si det er stygg kjøring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...